Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ferie i europa
#126249 09/10/2005 8:41 PM
cping Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Skal til østerrike og Sveits i hele mars.Er det noen europeiske land som har ferie i den perioden?

Niks
cping #126250 10/10/2005 3:44 PM
Medlem
Medlem

Jeg tror vinterferien i de ulike landene alle er i februar. Litt ulikt hvilken uke det er fra land til land, men alt skal være over før mars har begynner.

Sveits
cping #126251 14/12/2005 2:25 PM
Fersking
Fersking

Sveitserne har ferie fra februar til tidlig april/slutten av mars. De har temmelig forskjøvet semester der nede (okt-feb og april-juli, røffelig sett).

Til cping

Jeg tar sesongen i Sveits, blir trolig deler av tiden basert i Zürich (språkkurs), men når det er bra forhold drar jeg dit det er best snø. Engelberg/Andermatt, samt disse herlige, "små" ukjente perlene som ligger overalt i Sveits (og sikkert Østerrike). Blir gjerne med på å treffe nye skivenner (jeg står telemark, men er med på det meste. Kan også fint ta meg ned et fjell på snowboard, og tror jeg tar det med meg nedover). Ta kontakt på Fri Flyt eller 92450028 hvis du vil ha noen å stå med. Når drar du dit?

Jeg drar ned 4.januar, og begynner å studere tidlig april. Dersom det går i vasken, blir jeg enten ut skisesongen eller ut våren (paragliding og fjellbestigning).

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå