Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Slovenia
#126235 11/10/2005 5:59 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Er det noen som har erfaring fra slovenske alpinanlegg? Har sett at det er ekstremt billig å kjøpe heiskort, leve der nede, så det haddet jo hvert ypperlig hvis det hadde hvert bra offpist der! Skal vist bare være, egelskmenn og russere som er der og da får man jo pudderen for seg selv. Men det jeg egentlig lurer på er om noen vet om det er noe bra pudder muligheter der? i såfall hvor?

Høyde
WannaBeABaller #126236 11/10/2005 6:49 PM
Entusiast
Entusiast

Reagerte på høyde over havet jeg.. ca 1200 m maks. Er jo relativt langt syd dette, så hørtes tvilsomt ut. En annen ting er jo at det var tabloidene som slo det opp, og ikke ff eller et annet tilsvarende medium. Ser liksom ikke for meg halleluja-tilstander med pudder, gratis øl, flotte 19 år gamle jomfru-slovenere, billig bo og heiskort, også er det ukjent for enhver boms herfra til svinesund.

Been there etc
WannaBeABaller #126237 12/10/2005 9:51 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Slovenia er jo utvilsomt et festlig land, men når det gjelder morro på ski havner det nok et stykke nedpå lista. Kranska Gora minner om Hafjell, men med kun sørpe og holke øverst og grus nederst. Selv bodde jeg der og "pendlet" til nærliggende anlegg i Italia og Østerrike med litt mer snø og høyde over havet. Om ikke annet en rimelig løsning mtp mat, drikke og overnatting, samt en fornøyelig sosialantropologisk øvelse. Til zl8 må jeg likevel bemerke at det er ganske så mange steder med hallelujatilstander som er ukjent for de fleste boms herfra til Svinesund, selv om du skal være heldig for å få oppleve det i de Slovenske fjell. (tja, hvis du tar bort dette med pudder og legger til tilnærmet gratis øl, tettopptil - jomfruer, og opphold til halva priset stemmer det jo bra med Slovenia)

hehe
WannaBeABaller #126238 12/10/2005 10:19 AM
Entusiast
Entusiast

legg merke til at det var pudderet som var først på lista..

Slovenski
WannaBeABaller #126239 12/10/2005 3:09 PM
Fersking
Fersking

tror nok de lokale kjører en del pudder. Mener at halve befolkninga er medlem av fjell/alipne foreninger. En drøss folk driver med rando, ofte med flott paralellkjøring i beste ôsterreichz stil nedover siden du siklet på opp heisen.Men for all del, på gode vintre er det sikker et gull- land.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå