Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
hvordan fikse et sted å bo?
#126183 13/10/2005 10:07 PM
grimmy Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

jeg og en kompis skal nedover til alpene et par måneder etter jul og leiter etter et passende sted å bo nå. Vi har sendt en del mailer uten særlige positive tilbakemeldinger og på nettet virker det som om utleie leiligheter stort sett blir leid ut for kortere perioder av gangen. Så spørsmålet er vel egentlig hvordan folk pleier å fikse seg et sted å bo for litt lengre perioder i alpene?

Det ser ut som om vi stikker til et sted som heter Morzine, men dette er forsåvidt ikke helt banka. Som et kompromiss mellom meg og den parkrotta av en kompis jeg drar med prioriterer vi sånn ca slik: 1/3 pudder, 1/3 Park, 1/6 party, 1/12 priser og 1/12 puppefaktor. Så har noen andre gode forslag til hvor det er best å kjøre bort to måneder, så bare si ifra!

1 del puppefaktor+ 1 del snø...
grimmy #126184 13/10/2005 11:22 PM
Medlem
Medlem

I forhold til mattematikken deres, så kan dere liksågodt dra til Hemavan... skulle likevel Alpene friste mere så er Avoriaz et fint sted å dra til, men sats på å dra litt rundt til skistedene i området..f. eks er Verbier nært og et must, men selvfølgelig litt dyrere enn Les Portes du Soleilskistedene...Poenget er uansett at det snør der du er, og det er det vanskelig å forutse

Det er uansett aldri bra å kjøre BORT to måneder, men å kjøre PÅ, det er en annen sak....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå