Var på ski i dag på Bjorli. Det var helt greit føre, men litt lite snø. Det hadde vel kanskje noe å si på dette. Saken er den at jeg stod i trekket, sjette turen eller noe sånt på splitter nye Armada ski. Så kjenner jeg at det river noe jævli i skia like før toppen. Når jeg går av merker jeg at skia ikke glir! Jeg tar den av og mine verste anelser åpenbarer seg. Under på skia var det en MONSTER RIPE. En stor bit av sålen var regelrett skrellet av inn til kjernen, sålen lignet på at halveis avrevet klistremerke. Jeg såg etter hva som hadde gjort det, og det viste seg å være en liten stålbjelke (skarp sådan). Den låg like under snøen mitt i trekk traseen, og var en del av snøkanon annlegget. Når jeg kom meg ned (på en ski) gikk jeg rett til folka i annlegget og klagde, men Bjorli er VELDIG lite service innstilte. De avslutta diskusjonen ganske kjapt med "det er ikke vårt problem". Men når mine ski blir ødelagt pga av de ikke prepper ordentlig i traseen, eller i det minste markerer slikt, har ikke jeg noen rettigheter? De var ialle fall svært urimelige, fikk ikke engang et beklager. Og de gjorde ikke noe med det. Jeg var ikke den eneste, det skjedde med en til. Har de ikke noe ansvar??