Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
4 nye skianlegg
#125140 28/12/2005 2:24 PM
ski&die Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article521340.ece

Dette kan bli moro hvis planene blir gjennomført. Så vidt jeg vet har alle stedene potensiale til å få maaange høydemeter.

Gaustadtoppen er 1883 m.o.h og dalen (Rjukan) ligger på ca 200 meter tror jeg. Altså nesten 1700 høydemeter. Etter det jeg har hørt skulle ikke det bygges heis helt til toppen, men det vil uansett bli mange høydemeter hvis det blir skianlegg her. Kjempefint å kjøre offpiste ned til tregrensen her, men tipper det kommer til å bli oppkjørt fort. Noen som vet hvordan det ligger ann med planene, det siste jeg hørte er at grunneierene ikke vil ha et anlegg her og at prosjektet er lagt på is.

Anlegget i Bøverdalen har jeg ikke hørt noe om. Noen som vet noe om det? Hvor det skal ligge? Hadde jo vært utrolig fett med et anlegg som er bundet sammen med Juvass, med skikjøring hele året. Og området har jo stort potensiale med mange høydemeter.

Myrefjell vet jeg ikke noe om, annet en fjellene i Troms er store. Og eikesdal er ikke noe vits å kommentere da det ligger en annen tråd om det her inne.

Alle disse 4 skianleggene har potensiale til å bli noen av Norges råeste anlegg, men vil de greie å utkonkurere anlegg som Hemsedal, Trysil og Geilo?

.
ski&die #125141 28/12/2005 5:54 PM
Entusiast
Entusiast

mye pisspreik fra ugtta boys med vyer og visjoner, men skorter vel på kapital.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå