i 14 dager, kom hjem igjen den 4. februar. Litt i minste laget med snø, men den som var der var fantastisk. Hadde i utgangspunktet tenkt å dra til shmshak, men veiene var stengt så vi dro til Dizin i stedet. Fikk 6 gode ski dager der før en i reisefølget skadet seg og av hensyn til han var vi vanelige turister resten av turen. Dro tilbake til Theran og tok innenriks fly ned til shiraz og så på persepolis, eldgammel kongepalass by som Alexander the gay brente i fylla. Fly opp igjen via en veldig kjent historisk by jeg ikke kommer på hva heter nå, men det var gøy. Og det er veldig veldig billig med innenriks fly, Utrolig god flymat er det også.
Visst du ender opp i Dizin må du for all del ikke leie deg inn på hotelet, men gjøre som vi gjorde og spør skiinstruktørene på Dizin school of ski om ikke de har noe å leie ut, spør etter Mortezfar likandes kar, fantastisk fyr faktisk. Mulig han har dratt til Torino for å bli med på Boardercross i OL, men jeg tviler:) Uansett vi leide kåk av han og det var en artig lærerik opplevelse jeg aldri glemmer. Rommet han har er enkelt møbelert med tepper, hol i golvet til å drite i og luft i vassrøra, men hva pokker d er mer enn bra nok. Engelskkunnskapene til gutta boys i fjellet er heller laber, men du får alltids kommunisert, vi lærte de å spille vri åtter. Mye morro med d.
gled deg til en opplevelse du aldri glemmer, God tur