Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Mer Eikesdalen...
#124851 12/01/2006 1:57 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060110/LOKALNYTT/101100015

Forbanna flisespikkere og kontorrotter med sine regler, lover og byråkratiske vedtak.Jeg forstår at man skal ta hensyn til naturen. Søppel, forurensing, eksos, sur nedbør og annen skiiit er ikke bra i det lange løp. Når fulle sjøsamer raser rundt i scootere og 4hjulinger på vidda mellom gammene der de sodomiserer hverandre oppå 5cm nysnø, da lager man spor i terrenget som det tar år og dag å fikse opp igjen. Såpass skjønner jeg og... men at en forbanna scooter i Eikesdalen som skal putre oppå halvannen meter snø kan være like ille, det skjønner jeg ikke.

Få på transport i Eikesdalen fort som f... !

joda
Jhonny Mareno #124852 12/01/2006 2:30 PM
Medlem
Medlem

fint med beltevogn og scooter nå i vinter, men...

...pass for all på å fokuser på selve anlegget! håper ikke alt dette motorferdsel-i-utmark-styret overskygger arbeidet med reguleringsplanene og utviklingen av selve anlegget. det er tross alt viktigere på lengre sikt enn hva som skjer akkurat nå!

heia eikesdalen!

uhmmm
Jhonny Mareno #124853 17/01/2006 9:25 AM
Medlem
Medlem

Trenden blir jo alt alle me feit ski skal komme seg rundt... Ikke bra, hva me å bruke skifeller elle reise til alpene feks Motorisert aktivitet e ikke bra i fjelle men til nytte i jobb jada men til eget privat eller for å tjene peng støtter e ikke.....Bygg flere heiser og lengre opp i fjelle feks som i alpene vi e et uland når de gjelder utbygging.... Selvfølgelig kjempe bra at Eikesdalen har planer om stor bygging, kommer til å bli Konge bra ... Hytte tomt neste....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå