Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Völkel Gotama, where to put the binding?
#123954 17/04/2006 3:44 PM
Sheriff Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei

Jeg har ett par 183 lange gotama ski, noen som har tips om hvor jeg skal sette bindingen? jeg kommer nok stort sett til å kjøre litt på alt (vet det er en freeride ski, men fikk de veldig billig)

Noen som har noen erfaringer med denne skien? Regner med de fungerer relativt dårlig allaround? Noen som vet om det kan lønne seg og behandle treverket på sidene med noe, evt. hva?

takker for svar

Montering
Sheriff #123955 17/04/2006 10:04 PM
Medlem
Medlem

Har selv skia og montert binding fremmontert. Bruker skia til alt mest som drapå ski... Funke meget godt til alt og med fremmontert blir skien mere leken.. Har montert de fleste bindinger på nyere ski fremmontert slik de blir mere lekne. Det å montere bindingen bakover var mye på smalere ski pga en skulle ha mere ski framfor bindingen når en kjørte offpist. Noen en ikke treng på dagens ski mener jeg. Monter framover du og du blir fornøyd.. Lykke til og kjør på...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå