Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Atomic Thug
#123506 24/09/2006 9:43 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Er veldig nyskjerrig på Atomic Thug! Noen som har erfaringer??

Jeg synes..
Da Fastest #123507 25/09/2006 8:50 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

.. at de ble litt for myke med for mye innsving (eller utsving der bak iaf) - jeg trives bedre med den rake shapen bak i nye Big Daddy. Det henger mye på stil og vekt; jeg veier rundt 95 på sokkelesten og behøver en del ski for å stå stabilt.

Thug er veldig lett å kjøre og passer fint in i litt krånglete terreng; og så er den jo twintip om man digger sånt wink Den føles mer som en "vanlig" ski på hardt underlag der BD'en slipper og smearer mer med tailen.

Tror valget avhenger mye av erfaringer med andre ski og terrengtype. For et område som La Grave ville jeg aldrig ha valgt Thug; men for mange norske anlegg ville den vært en fin kjøreski. Som bc-jibbeski funker den sikkert; men sånt har jeg absolutt ikke selv noe peiling på.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå