Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
ENGELBERG
#123379 08/10/2006 8:37 PM
Lilly-E Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei! Jeg vurderer seriøst å melde meg på det nye studiet til Gateway College i Engelberg... http://www.gatewaycollege.no/cat.php?c=Sveits

30 studiepoeng, full støtte fra lånekassen og 4 måneder med fet skikjøring høres jo veldig bra ut :-D

Jeg fikk lastet ned noe informasjon fra nettsidene deres, og på henvendelse til dem sier de at sidene skal oppdateres med mer info snart (?)... Tenkte kanskje at det er noen andre her som vurderer det samme, og som kanskje vet noe mer?

Noen som har peil? Er Gateway-greiene bra? Noen som har fått plass? (hørte de bare har 20 plasser til vinteren...)

Takker for svar... :-)

Lilly

Gateway College
Lilly-E #123380 10/10/2006 12:33 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

hallo!

jeg jobber for Gateway College i Cabo Frio, Brasil og har vært med på å starte Engelberg studiet.Skal muligens jobbe der til vinteren også. Jeg er veldig godt fornøyd med hvordan Gateway jobber. Veldig seriøst opplegg med bra forelesere, god organisasjon og hyggelige folk. Vi har plass til rundt 20 studenter første semester nå til vinteren. Fortsatt ledige plasser!

Anders Rytter

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå