Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Line, sir francis bacon? trenger hjelp...
#123287 18/10/2006 4:52 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

hei.. jeg har veldig lyst å kjøpe meg line - sir francis bacon skia.. men det som er problemet er at jeg ikke finner noen "norsk" side å kjøpe de på.. så jeg må vel kjøpe de i utlandet, men det som er problemet med det er at jeg ikke har noen erfaringer med det! er det noen som har gode erfaringer og gode råd til det?(har sett på www.getboards.com sida.. er det noen som har bestilt noe ifra den sida før?)på forhand takk:)

Kjøpte i Eu
larserik #123288 20/10/2006 7:43 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

HeiJeg har bestilt Bacon og Elizabeth fra SoulX i UK. Den butikken fant jeg via lineskis.co.uk-siden.. Jeg tror riktignok at det bare skulle komme 15 par av Bacon til Europa i år, men det er vel fare for at dette er salgstriks. På denne siden står det også at det kun er noen steder i Storbrittania som har Line i Europa i år.

Men det er jo flust av nettbutikker i USA som selger de og der er de billigere også. Alt i alt tror jeg ikke det er noe billigere, men jeg vil tippe du ender med porto og tolv på ca. 5000 mulig en hundrings over. Det finnes et innlegg om en kar som har kjøpt noen vicious fra usa som lister opp alt av tillegg som kommer så du kan søke etter det.

Jeg har den fordel at jeg bor i Danmark og slipper derfor unna tollen, men jeg endte på ca. 5000 med porto allikevel.

Noen amerikanske sider er jo disse: tramdock.com (mulig de hadde den for 499 dollar), rei.com, backcountry.com, alsskibarn.com

Håper dette var til hjelp. Lykke til.

takk
larserik #123289 21/10/2006 3:04 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

takk for svaret;) d var til hjelp

Mr. T(weaked)
larserik #123290 21/10/2006 7:20 PM
Entusiast
Entusiast

Du kan høre med Mr. T(weaked) her inne. Han kjøpte de fra en butikk i UK.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå