Det skal være en helt ny park i Grands Montets, ca samme sted som de har en boardercross-løype. Dette er bare noe jeg har lest, men det virka troverdig nok. Ny denne sesongen så vidt jeg skjønte.
Ellers kan du regne med at Chamonix er helt suverent i påsken. Du kan selvsagt ha uflaks også, men hvis det har kommet en del snø i løpet av vinteren burde du ha alle muligheter til å gå med shorts i byen, og kjøre i herlig snø på fjellet. Kanskje ikke så mye pudder, men likevel... Er det fint vær er det hvertfall ålreit å kjøre ned fra Aiguille du Midi, siden det ligger så høyt at snøen uansett har holdt seg der. Park kan du kjøre i hjemme, når du er i Chamo burde du utnytte alle de superfete nedkjøringene som finnes! Nesten alle sportsbutikkene der selger en offpiste-guide i hendig format (altså en bok, ikke et menneske i hendig format :-). Der finner du mye moro.
Courmayeur som en annen nevnte ligger i solsiden, og _kan_ være bra så seint på sesongen, men det er også store muligheter for skikkelig råtten gjennomslagssnø. Ville hørt med noen locals før jeg brukte en dag på å dra dit.