Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Amplid Royal Teddy??????
#122695 29/11/2006 4:50 PM
pes Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Lurte om de som har kjørte denne skien kunne gi litt informasjon om den enn det som tidligere er nevnt her på forumet. Så litt på den og virket som mål og fleks kan gjorde dette til en forholds vis fleksibel ski. Har hørt litt blandet om den. Hadde satt stor pris på informasjon om skien. Feks hvordan er farts stabiliten, Hva liker skien best backcountry jibb kontra storfjell, Pudder egenskaper og litt hvordan er den i bakke. Hva slags montering også evt.

På forhånd takk

Hemsedal i helga
pes #122696 29/11/2006 11:39 PM
Entusiast
Entusiast

Veit at importøren av Amplid skal ha stand i hemsedal i helga. Og at de har med alle modelene til test.

amplid
pes #122697 17/12/2006 2:03 PM
Fersking
Fersking

har kjørt på amplid royal teddy sist vinter å er meget fornøyd.mitt bruk er hovedsakli topptur og frikjøring på sunnmøre. med dei vekslende føreforhold vi har for tiden med store nedbørsmengder i høyden,med overgang til sludd/regn i lavlandet er dette en ski som trykt kan anbefales.skia er fartsstabil å takkler godt en dag i bakken.selv på hart føre går det greit,selv med en så brei ski.selv veksler eg mellom dynastar sine frikjøringsmodeller å amplid,føler eg har funnet den ultimate kombinasjonen for mitt bruk.lykke til med skivalget

ja, den funker
pes #122698 25/12/2006 6:17 PM
Fersking
Fersking

fikk prøvd royal teddy idag. riktig nok på hardt føre i bakken. den sitter bemerkelsesverdig bra på hardt underlag. og den er ikke veldig lengdeveis stiv heller. god innsving hjelper også bra på. prøvde gotama07 ifjor og forskjellen er vel at royal teddyn var mer svingvillig pluss at den har mye større baktupp som jeg gleder meg til å prøve switch i pudder. jeg kjører 183 utgaven og den føltes leken og var med på det meste av småjibbing i bakken. amplid er et resultat fra en tidligere Burton R&D eller noe og skia lages på samme fabrikk som Burton.håper det gir bra kvalitet for disse skiene vil jeg skal holde en stund.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå