Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Big trouble
#121675 13/03/2007 3:17 PM
Furnes Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Noen som har noen erfaringer med Dynastar sin big trouble? Ser etter en twintip ski for telemark kjøring offpist og litt bakke, noen alternativer?

Håper på noen gode svar!

Simen

No trouble with big trouble
Furnes #121676 13/03/2007 6:35 PM
Fersking
Fersking

Hei, Simen

Eg har dynastar big trouble med telemark-bindingar!! Har svært gode erfaringar med desse skia. Synast dei flyt fint i pudder, utan at dei er store og tunge, dette gjer at dei funkar fint i bakke også!! Gode tuppar bake som gjer det enkelt å køyre baklengs, det er jo alltid morro. Skia er designa for jibbing i pudder, så dei er sjølvsagt gode til dette bruk, utan at eg har prøvd det så alt for mykje, er ikkje akkurat nokon stor-jibbar. Dersom du vil ha ein middels brei ski, som flyt godt i pudder og er fin på dagar i parken eller i preppaløypene vil eg anbefale deg desse skia. Men hugs, det er ingen storfjellsski.

sjå også denne linken:http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=161243

Håper du finn deg nokre gode ski.

Mvh. Vegard

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå