Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
RFC
#121455 23/04/2007 9:00 PM
dvergen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Var på RFC festen og dette var som alltid årets beste fest. Mye liv og mye kjekke folk.

Når festelighetene var ferdige og lyset tilsa at d var tid for å skaffe seg skyss hjem, fant jeg verken jakka mi eller hettegenseren min. Fikk låne meg en anorakk av lille ruben, så jeg ikke skulle fryse for mye.

Når jeg sto på shell og ventet kom det ei jente med to hettegensere på seg, hvor den ene var min. Hun påsto at denne hadde hun fått låne av en kompis, men han var i området og kunne fortelle at han aldri hadde hatt en sånn genser. Så da var genseren på plass igjen.

Var nedom på grendahuset og så etter jakka mi dagen etterpå, men den var ikke der. Dette var ei godt slitt hagløfs jakke, så tror ingen stjal den for å ha den selv. Sikkert noen som gruet seg til en kald tur hjem.

Ble veldig skuffet over at dette skjer på denne type fest. Trodde frikjørere, som de fleste der er, ikke gjorde sånn mot likesinnede.

Til neste år blir det klær jeg ikke er redd for å miste som skal tas med.

hei du
dvergen #121456 25/04/2007 1:58 PM
Fersking
Fersking

fikk en hh softshell jakke med rfc logo på. ring meg om du vil ha den,så hører vi ikke noe mer om den jakka. tlf 45694084

jakke
dvergen #121457 25/04/2007 5:27 PM
dvergen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Har kjøpt meg ny jakke. Poenget mitt var ikke at jeg regnte med å få jakka mi igjen...

Men takk for tilbudet;)

hehe...
dvergen #121458 26/04/2007 1:33 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

skal si Grøgård'en er i det gavmilde hjørnet her :-)

Det skal allikevel sies at det er meget sjelden ting forsvinner på afterski eller rfc festene.. har mistet mange telefoner der opp og i alle tilfellene er det jeg som har rotet dem bort selv...Ikke så smart å kaste fra seg en jakke der det er flere 100 rimelig "brisne" skifolks som fester.Det er fort gjort å rote det til å ta med seg feil når man er litt på druen..... :-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå