Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skikamerat søkes for skiing i vinter
#121099 12/09/2007 6:13 PM
nei Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Finnest det en eller fleire personar som kunne tenke seg reise rundt i Europa, for å stå på ski dei første mnd. av vinteren(Jan. -Mars/April)? Og etter det, reise tilbake til Norge i Mars/April for å gå toppturar? Eller er det andre som har lignande planar, og "plass" til en person til?

Eg har ingen kameratar å gjennomføre noko slikt med, og kunne gjerne tenkt meg treffe andre...

Eg kjører mest i terreng(føreforhold) der det er potensial for snøskred, og kunne gjerne tenke meg treffe andre folk med erfaring fra skredvurdering, frikjøring og toppturar.

-Eg reiser til alpane for å stå først i heiskøa om morgonen, og kjøre på ski! ikkje for å drikke øl :)-Toppturar i Norge tenkte eg eit eller fleire av områda Lofoten, Lyngen, Jotunheimen, sogn&fjordane og sunnmøre. Gjerne bratte og lange turar!-eg bor på sunnmøre, og kjører stort sett på ski alle snødekte fridagar.

helsing Bernt Nygård

sunn fornuft!
nei #121100 12/09/2007 9:31 PM
Avhengig
Avhengig

fornuftig sagt!SITAT: reiser til alpene for å stå først i heiskøa om morgenen og kjøre ski! ikke for å drikke øl:)

fett nok når en venngjeng drar til fonna en ukes tid, men når du først er i alpene, gidder du ikke ligge til 12 ett tida før du kommer deg opp i trekket (pga. huet er litt tungt)!!!

skulle gjerne prøvd noe sånt sjøl, å dra rundt i europa å stå på ski (men da ville d vært parkkjøring da)...har nok altfor mye annet jeg skal rekke over så, en sånn tur kan jeg vel kikke langt etter....

Re: Skikamerat søkes for skiing i vinter
nei #121101 28/10/2007 8:32 AM
Medlem
Medlem

Wow for en muighet...Hadde e hatt fri eller ordning som gjorde e kunne tatt fri............. Ville e hevet meg med på flekken...........

Lykke til på søken...................

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå