Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Blizzard titan argos med duken
#120262 23/11/2007 3:58 PM
accet Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hellu!!

Skal investere i pudderplanker nå og hadde sett meg ut Gotama`n eller rossi squad.

Men så har jeg mulighet nå til å få de nye blizzardene til en særdeles god pris!!!

Er det noen som har testet disse, og vet hvordan skiene er. Har prøvd å finne noen tester på nett, men finner det ikke. Er nok muligens litt tidlig enda, men jeg blir jo ikke noe yngre og snøen laver jo ned!!

Har stått telemark i alle år, men syns det er på tide med å prøve meg med hællås. Har mantraen fra før som telemark.

Alle innspill tas imot med takk:)

Hei
accet #120263 23/11/2007 4:19 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Har ikke prøvd denne modellen selv, men i fri flyts sin skitest i nr 51 fikk den veldig god kritikk.Det skal være en god allround freerider som duger til det meste.Vet ikke hvordan det blir med binding på blizzard skiene, men du finner vel det ut selv.

Re: Blizzard titan argos med duken
accet #120264 23/11/2007 4:54 PM
accet Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Marker duke bindingen er integrert i skia....så tror det blir perfecto!!! hadde den ikke vært hadde jeg vel uansett kjøpt den...

så ser ut til at undertegnede går på en aldri så liten økonomiske smell her, og blir nudelkonge de første dagene av desember etter dette!!!:D

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå