Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Frikjøringski
#120199 26/11/2007 10:47 AM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hei. Skal kjøpe meg en ski, hovedsakelig til frikjøring, men også litt BC jibbing. Har sett på K2 Seth og Gotama med duke. Noen som har noe å si om disse skiene, eller prøvd dem. Har lest FF sin skitest, men føler jeg ikke blir spesielt mye klokere av den testen. Skien bør helst funke på alle forhold.Takker for alle svar.

Gotama
Tobleronen #120200 26/11/2007 11:49 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Fjorårets Gotama (den er vel ikke endert i konstruksjon til i år tror jeg) funker meget godt til det du nevner. Gotama takler alle snøforhold mye bedre enn de gamle versjonene og er sjelden helt feil, dvs med mindre du kjører porter he he... Velger du 183 cm blir det mer en skogkjøringsski og jibbeski enn 190 cm versjonen. Så skal du kjøre store svinger på fjellet blir nok disse for kortsvingte i 183 cm og det samme gjelder gjelder Seth. Tror nok Gotama er et mer solid valg, men spennende med den nye rocker skituppen på Seth. Vel det er nå min mening

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå