Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Utstyr til "fersking", nå på rett kategori
#120039 04/12/2007 9:19 PM
Borthu Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Det er godt over tyve år siden sist jeg beveget meg seriøst i snøen utenfor løypene. Den gang var skiene både veldig lange og veldig smale. Er det noen som har et godt tips til hvordan ski og annet utstyr jeg bør kjøpe for å kunne nyte godt av pudder med? Jeg kommer til å holde meg i nærheten av alpinanlegg, så det blir ingen utpregede toppturer (iallefall ikke i første omgang). Er 191 høy og rundt 95 kilo, aktiv/kraftfull kjørestil. Så om noen har seriøse tips til ski, bindinger etc? Skal jeg ha bindinger som som jeg kan gå med, eller vanlig bindinger osv. Jeg kjører som dere sikkert forstår med fast hæl. På forhånd takk!

regn i røldal
Borthu #120040 06/12/2007 2:06 PM
Fersking
Fersking

Snakket akkurat med oddvar på tlf. Regnet plasker ned. Usikkert om anlegget åpner i helga likevel. Føremelding blir oppdatert på nettsidene deres fredag.

auda
Borthu #120041 06/12/2007 2:25 PM
Fersking
Fersking

oisann "regn i røldal" innlegget mitt havnet helt feil. beklager. får prøve å rettte opp skaden ved å gi "fersking" følgende tips: 195 cm + 95 kg + aggresiv kjørestil = forholdsvis stive ski. Hva med Blizzard argos m duke binding (tung, men robust og har gåfunksjon). Eller Vølkl mantra m samme binding. Du finner utstyret på oslo sportslager, eller du kan bestille det fra telemark-pyrenees.com, så sparer du ca 30% i forhold til prisen i Norge ... Lykke til

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå