Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Randosko: Passform, Garmont Endhorphin/adrenalin, Scarpa spirit/ Denali TT
#119913 13/12/2007 6:52 PM
jfk Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Er det noen som har erfaringer med passformen på Scarpa Denali vs. Spirit4? Jeg har fått prøvd Spirit4 og den var alt for romslig på min fot. Så har jeg hørt at Denali TT har en annen lest, T1 freeride passer meg veldig bra og håper at gamle Denali TT skal ha en noenlunde lignende lest, noen som vet noe om dette? Må i såfall bestille den fra sportslageret, så jeg får ikke prøvd den på forhånd, derfor spørsmålet. Lurer også på om det er samme lest på Garmont Endhorphin som på Adrenalin. Endhorphin har jeg prøvd på, og den var tight og fin men tok i midt på leggen slik at det var ubehagelig. Adrenalin må jeg bestille uprøvd og setter derfor pris på synspunkter/erfaringer.

Mvh; Jfo

Re: Randosko: Passform, Garmont Endhorphin/adrenalin, Scarpa spirit/ Denali TT
jfk #119914 13/12/2007 10:44 PM
Fersking
Fersking

Så vidt jeg vet har Endorphin og Adrenalin samme skall, men ulike materialer og dermed ulik stivhet.

Denali TT har en bredere lest enn T1, men jeg har ikke prøvd Spirit4, så jeg kan ikke sammeligne de to.

Takker!
jfk #119915 15/12/2007 11:30 AM
jfk Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei Rampus!Takk for svar, nyttig info. Kan hende Scarpa randosko ikke passer min fot da. Får lete litt etter andre alternativer. Dynafit Zzero 4 virker interessante.

Mvh Jfo

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå