Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Twintipski
#119112 06/02/2008 4:23 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heihei, mitt første innlegg her

Leker med tanken på å kjøpe meg twintipski og har 2 par i tankene Dynastar Nothing but trouble

OG

Dynastar Troublemaker

Kommer til å kjøpe med binding, så lurer på hva jeg har bruk for av PX11 og 12?

Bruken vil fortrinnsvis være i oppkjørte alpintbakker, men det frister også å prøve seg litt i løssnøen. Jeg er på ingen måte noen "jibber" men liker og leke litt på hopp o.l. allikevell. Vil nok betegne meg som nybegynner, men har stått litt på både alpintski tidligere og en god del på langrennski og fjellski.

Noen kommentarer på hva jeg skal velge, evt andre merker i samme prisklasse. MAX4k og helst billigere!

Lettkjørt og fin....
Jakobsen #119113 06/02/2008 7:20 PM
Fersking
Fersking

Dynastar Troublemaker (112-78-102): lettkjørt bakkeski Og fin jibbeski, men skal du litt ut i powderen burde du gå for en litt breiere ski..

Pocket rocket ca 1cm breier og er grei i løssnøen. Med god fart og litt trening flyter de greit. Tøff i bakken, men kunner vert litt stivere (litt for myke).

Fra meg.....

troublemaker
Jakobsen #119114 06/02/2008 9:12 PM
J.K Offline
Medlem
Medlem

Har kjøpt meg dynastar troublemaker nå nettopp, kjempe lette og gode å kjøre med i parken. jeg anbefaler disse skia på det sterkeste:grin

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå