Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skitur til canada
#119024 11/02/2008 12:33 AM
Tormod. Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

HeiLurer¨på å reise til Canada i mars i 3 veker, blir i tillfelle Fernie eller Wisthler. Første gang eg reiser dit, så lurer på om det er nokon som har tips på herberger eller nettsteder som er bra for billig losji.. har leita litt men uten vidare bra resultat.Ellers mottas alle tips med takk, Fernie vs Wisthler osv....

came on!!!
Tormod. #119025 12/02/2008 4:12 PM
Tormod. Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Ingen som vil dele erfaringer frå Canada??

Sorry..
Tormod. #119026 12/02/2008 11:17 PM
Medlem
Medlem

men har bare vært der (Fernie) med Langley travel og satte meg ikke videre godt inn i bo- og leiemarkedet. Men kan jo hende de kan sette deg i forbindelse med rette kontakter!? Kommer foresten på at det var en svensk skibums vi ble kjent med der som jobbet litt nå og da på lodgen vi bodde på. Vet han bodde i et hus som kunne minne om et slags internat i nærheten av anlegget sammen med en gjeng andre. Uansett, hvis Oscar er sjef på lodgen der enda, vil jeg tvile mye på om han ikke deler litt av sin kjennskap til stedet med deg!Lykke til og god tur!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå