Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Erfaring - Rhino Chaser - anyone?
#118292 10/04/2008 11:37 PM
larbjø Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Vurderer å kjøpe et par Rhino Chaser, men har ikke fått demokjørt dem selv ennå. Er det noen på dette vise forum som har kjørt dem og kan gi meg noen tilbakemeldinger? Også i forhold til Duck eller ikke?

Har såvidt prøvd dem.
larbjø #118293 15/04/2008 12:09 PM
Fersking
Fersking

Jeg kjørt et par turer på de sammen med Henrik (mannen bak Hendryx)på Riksgrensen for et år siden. Skia var montert duckstance som ser rart ut, men med en gang jeg fikk de på beina tenkte jeg ikke over det et sekund.

Skia er kort og med mye innsving, den er laga for å svinge med og det er virkleig en fryd med denne skia. Prøvde den som sagt bare et par turer i vårsløsj, men denne skia må være helt rå til skogskjørin i pudder + at jeg vil tro den fungerer fint i bakken pga innsvinget. Videre mener jeg å huske at de ga meg en veldig solid følelse, solid cap konstruksjon og markedets kanskje råeste tupper (gummi!)

Jeg har bare en ting å si; go for it! Og duckstance er helt riktig på denne skia.

Re: Erfaring - Rhino Chaser - anyone?
larbjø #118294 15/04/2008 12:11 PM
Fersking
Fersking

Vi har forresten et par sportsbua i Trondheimnå som du kan få en god pris på:)

Re: Erfaring - Rhino Chaser - anyone?
larbjø #118295 15/04/2008 1:19 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat Knut My:Videre mener jeg å huske at de ga meg en veldig solid følelse, solid cap konstruksjon og markedets kanskje råeste tupper (gummi!)

CAP? trodde alle Hendryx var sandwich.(det er forresten flere som bruker gummi i tuppene)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå