Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Erfaringer og synspunkter ang Norrønas Lofoten heldress
#118241 24/04/2008 9:59 PM
Anits Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg har et prosjekt på skolen om Norrønas Lofoten heldress (Lofoten GTX Pro One Piece) Og jeg har noen spørsmål jeg håpet jeg kunne få svar på fra bra folk.

Hva syns dere om den?

Hva er bra?

Hva er ikke bra?

Er det noen som har den som har noen erfaringer med den? Hva er erfaringene?

Hvorfor har dere kjøpt den?

På forhånd takk:)

Re: Erfaringer og synspunkter ang Norrønas Lofoten heldress
Anits #118242 24/04/2008 11:07 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg har den, og svarer som følger:

-Jeg syntes den er fantastisk god å ha på. Syntes den ser bra ut, men jakke/bukse ser bedre ut. Men så god som den er i bruk er utseende nesten utelukket.

-Det beste med den er at man ikke får glippe og skuffer buksa full med snø med ryggplata. Det blåser ikke inn noe sted, og på topptur er luftingen utrolig god. Det med lufting er kansje det jeg liker best med hele greia. Det blir ingen tette/stramme steder som blir for varme, eller kalde, og man blir gjevnt varm på hele kroppen.

-Det som ikke er bra er at man ikke kan ta av jakka. Men siden luftingen er så god har jeg ikke savnet dette ennå. Har savnet stramming nede på bena. Har brukt dressen til å gå langrenn en gang, og da kom bena under skoa. Kunne vært greit å ha en stramming når man ikke har på slalomsko også. I tillegg er bena så vide at de av og til setter seg fast i bindingen.

-Se over...

-Kjøpte den fordi jeg trengte ny både jakke og bukse. Heldress var billigere, og all omtale jeg hadde lest var bra.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå