Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
nordica ski ??
#117653 19/09/2008 11:09 PM
snok Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Har lurt på nye all mountain ski.Er det noe som har hørt noe om Nordica sineHot road Hellcat eller Hot road jet fuel.Eg er forresten 180 og 95kg.(selvfølgelig bare muskler):razz:grin

Hellcat
snok #117654 20/09/2008 10:45 AM
Avhengig
Avhengig

Jeg spurte om Hot Rod Hellcat her inne ifjor, men fikk ingen tilbakemeldinger.

Tror faktisk at Nordica selger lite ski i Norge, men tror ikke det har noe med kvalitet og kjøreegenskaper å gjøre.

Hellcat skal for øvrig være veldig, veldig bra, både i pudder og preppet bakke, men det er en dra-på-ski (i likhet med Völkl Mantra som jeg valgte å kjøpe) som trives best i fart.

Når Ultrasport testet allmountain/big mountain-ski ifjor, så var Hellcat'en den skien som fikk mest skryt. (Foruten Mantra, som vant)

Fordelen med Mantra er at den leveres som flat ski (ingen integrert bindingsplate) og at du dermed kan putte hva du selv vil av binding på den.

Hellcat leveres med Nordicas eget bindingsystem. Men mulig at det funker bra; det skal jeg ikke si noe om.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå