Hei, lurer på om det er noen med erfaring om årets Salomon suspect ski (2011). All info er nyttig, men tenker mest på om de tåler mye og om de er noen solide ski.
Er dissa allround ski? Eller kun park pipe? Har stått snowboard flere år, er det dumt å hive seg rett på sånne ski?:p (Ikke meninga å stjele inlegget ditt);P
Suspect er lagd for park, men har også lest at de er kjempe gode kjøreski også, søk på Salomon suspect og er sikker på at du vil finne mye info om skiene ;D
du burde kjøpe twenty twelve suspect har edge armour som faktisk gjør slik at stålkantene løsner lettere fra hverandre...(vet ikke hva salomon tenkte på) du burde kjøpe twenty twelve skal kjøpe de selv etter at salomon threat'ene mine har blitt herpa.... de har rocker så de er perfekt til butters,popping og hekting skjer aldri de er også 91mm under foten så de er stabile når du lander
btw på årets suspect's så er det ståltråd som binder sammen stålkantene (edge armor) og min teori er at når du borer hull i skiene til bindingene så kutter de over ståltrådene som binder sammen stålkantene og derfor er det mange suspect ski som blir herpa
btw på årets suspect's så er det ståltråd som binder sammen stålkantene (edge armor) og min teori er at når du borer hull i skiene til bindingene så kutter de over ståltrådene som binder sammen stålkantene og derfor er det mange suspect ski som blir herpa