Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kjøp av ski på nett
#112528 28/09/2010 9:27 AM
jga Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Lurer på om jeg skal kjøpe meg ski fra www.backcountry.com, Armada Alpha 1, lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer med denne nettsiden?Er det å anbefale å kjøpe ski på nett, eller er det ikke noe særlig iforhold til reklamsjon osv. om det skulle skje noe med skiene?

Backcountry er å stole på.
jga #112529 28/09/2010 2:12 PM
Medlem
Medlem

Hei!

Har brukt Backcountry flere ganger, de er profesjonelle og raske med levering. Ved bestilling av store varer kan derimot fraktkosten bli noe høy. Fikk et tips tidligere i høst om å kjøre frakten via jetcarrier.com , og akkurat lagt inn en ordre fra Evogear.com via Jetcarrier, ser ut til å fungere bra. Og fraktkosten blir mye mindre. Pluss at du kan bestille varer som de vanligvis ikke har lov til å sende ut av USA.

Ikke noe problem å reklamere til f.eks backcountry, men fraktkosten kan fort gjøre at det ikke lønner seg. Ellers så regner jeg med at du kan reklamere til agenten for f.eks Armada i norge, hvis det gjelder produksjons feil. Med Jetcarrier kan du forsikre varene under transport, dette koster 1,5% av salgssum.

Re: Kjøp av ski på nett
jga #112530 28/09/2010 4:16 PM
jga Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Okei, da høres det hvertfall ut som at det skal gå greit å besteille fra dem.Men hvor mye kommer frakten seg på? evt. hvordan får jeg til å omdirigere frakten slik at den går om Jetcarrier?

Backcountry er bra
jga #112531 28/09/2010 4:24 PM
Entusiast
Entusiast

Backcountry er raskje, profesjonelle og har tidenes service. Hvis du ikke er fornøyd med varene dine kan du returnere uten at de stiller noe spørsmål.Vi var en gjeng som kjøpte en del utstyr fra dem i fjor, og vi hadde ikke noe problemer med dem.

Re: Kjøp av ski på nett
jga #112532 28/09/2010 5:20 PM
jga Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Okei, da høres det hvertfall ut som at det skal gå greit å besteille fra dem.Men hvor mye kommer frakten seg på? evt. hvordan får jeg til å omdirigere frakten slik at den går om Jetcarrier?

legg alt i handlekurv og...
jga #112533 28/09/2010 6:33 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

legg alt i handlekurven og gå til checkout. Når du så bytter land til Norway, endres fraktutgiften og totalsummen (dette skjer uansett før du skal plotte inn VISA-nr, så bare å sjekke i vei). Legg til 25% mva i hodet og vips vet du hvor mye d kommer på!

Jetcarrier regner utifra volum itillegg til vekt, så da må du bare gjøre et grovoverslag i hodet på volum og sjekke med skalaen på nettsiden deres.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå