Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Konvertere til twintip
#111647 22/06/2010 9:56 PM
orrig Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Halla dudes.

Jeg har tenkt meg Revival m\M. Jester OG HER KOMMER SPØRSMÅLET MITT; burde jeg gå for SPL Kreation eller KAOS ? Personlig liker jeg litt mye støvler og jeg har prøvd begge å denne var litt bedre, men begge var gode, å jeg har brukt Kaos før å trivdes i den å, det jeg er redd for er om Kreation blir litt for myk får åfå optimal utbytte av skien ?

Hørte noe om at Revival var den nye Extreme skien..

Ellers kan jeg muligens hoppe over til Domain, som visst nok skal være den nye Disordnly ?

Ikke drep meg om jeg tar suuuuuper feil. smile

Re: Konvertere til twintip
orrig #111648 23/06/2010 5:36 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg skjønte så vidt hva du pratet om siden det var så mye rot

orrig #111649 23/06/2010 10:31 PM
Entusiast
Entusiast

jeg kjører kaos og de er helt supre! du får mye mer respons i skien enn du ville fått med kreation også får mindre bang i leggene dine! føler jeg ihvertfal! haha, selv om detn siste skal være motsatt med tanke på flexen.

domain virket helt greie da jeg prøvde dem, men det er bare en leke ski. jeg følte ikke at dem ga meg den støtten jeg trengte da jeg hoppet på større hopp! samme som disorierly. men ja. det jo opp til deg selv.

og en ting til. jester er litt unødvendig vis du ikke er veldig tung..

orrig #111650 24/06/2010 1:25 AM
orrig Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

sorry, ble utrolig mye rot, vet ikke hvorfor, skulle tro jeg hadde lavt blodsukker eller noe :p

digg å høre det siden du har prøvd de, da kjører jeg på med revival heller laugh jeg er på 78 kg nå visst deffen min har gjort sitt den siste uka wink men jeg vet jeg har ett svak punkt med å alltid lande litt bakpå, derfor jeg gjerne vil ha Jester, men du tror ikke det vil bli ett problem om jeg går for Griffon heller ?

angående sko følte jeg Kreation satt mye bedre på, følte kaos hadde ett presspunkt på rista, men kan være fordi jeg må gå de inn litt og bruke de litt.

orrig #111651 24/06/2010 10:31 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg hadde gått for Jester siden Griffon går til 12 og du må stillle den på nesten det høyeste og det er ikke bra og stille bindingen på nesten det høyeste

orrig #111652 24/06/2010 4:22 PM
orrig Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Da blir det Jester.

Handlet meg Kaos idag laugh

Salomon suspect var å på salg idag, fjorårets modell til1500. Men skal jeg handle Jester seperat + montering + at jeg må ha staver, så er jeg oppi omtrent samme prisen som årets K2 med Jester ink. staver.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå