Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Stengte hopp? Filming..?
#110459 02/04/2010 11:44 PM
Oeyst Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

God Påske alle sammen!

Eg og en kompis har vært i Eikedalen i hordaland litt i påsken.. Han står på ski og e utrolig god, eg står på snowboard og filmer han innimellom. Eg e av den typen som e litt mer glad i livet, så det å hoppe på hopp med 15-20 m flat på, det holder eg meg for god for.

Men i Eikedalen har de no et sykt fett hopp, kanskje 20 m til sweetspot eller noe sånt.. Så ser det utrolig bra ut! Men dette hoppet, det har vært stengt hele påsken. Så min gode tjommi som har gledet seg helt enormt til å komme til eikedalen for å hoppe på et skikkelig hopp, ble sykt skuffet.

Grunnen til at hoppet var stengt er fordi at folkene som lager filmen "Se vest" er der å filmer på kveldstid, eller noe sånt. Og da han spurte om han kunne få teste hoppet en gang, så fikk han til svar "nei, egentlig ikkje..."

Så da er det noen spørsmål eg stiller meg sjøl og gjerne andre:1. Er det sykt smart å stenge den eneste big jumpen de har midt i påsken, da kanskje det er flest folk der hele sesongen?2. Kor ble det av ski-spiriten? den som dreier seg om å inkludere og pushe hverandre? 3. Ka e grunnen til at han ikkje får hoppe på hoppet når de allikevel prepper det før de begynner å filme etterpå...?

langt innlegg det her.. kanskje det burde skreves som blogg sak..?

og igjen, ha en fin fin påske!

Re: Stengte hopp? Filming..?
Oeyst #110460 03/04/2010 12:19 AM
Entusiast
Entusiast

kjiiipt :sad skulle ha mast litt om og få hoppe :wink

Beklager
Oeyst #110461 08/04/2010 1:29 AM
Fersking
Fersking

Hei,

me må beklage dette tilfellet. Planen var å lage eit spesialhopp lenger oppe i anlegget, slik at parken øvrig ikkje blei påvirka av filmshootet. Men, pga. dårlege snøforhold, såg me etter nødløysningar, og valgte å bygge om bigjumpen. På grunn av storleiken (sikkerhet) og at hoppet blei brukt til filming kvar dag, valgte me å halde det stengt til og med lørdagen. Søndag og mandag var det opent.

Slitasjen på snøen som var i ferien blir veldig stor, og det er ikkje sikkert det ville vore mogleg å få retta dette opp kvar kveld.

Grunnen til av Se Vest-folka fekk hoppet for seg sjølv, er at Eikedalen er inne som sponsor. Filmen blir veldig bra, og dette blir som ein introduksjon til parksesongen 2010/2011, som ser ut til å bli tidenes beste.

MvhEirik UlltangParksjefEikedalen Skisenter

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå