God Påske alle sammen!
Eg og en kompis har vært i Eikedalen i hordaland litt i påsken.. Han står på ski og e utrolig god, eg står på snowboard og filmer han innimellom. Eg e av den typen som e litt mer glad i livet, så det å hoppe på hopp med 15-20 m flat på, det holder eg meg for god for.
Men i Eikedalen har de no et sykt fett hopp, kanskje 20 m til sweetspot eller noe sånt.. Så ser det utrolig bra ut! Men dette hoppet, det har vært stengt hele påsken. Så min gode tjommi som har gledet seg helt enormt til å komme til eikedalen for å hoppe på et skikkelig hopp, ble sykt skuffet.
Grunnen til at hoppet var stengt er fordi at folkene som lager filmen "Se vest" er der å filmer på kveldstid, eller noe sånt. Og da han spurte om han kunne få teste hoppet en gang, så fikk han til svar "nei, egentlig ikkje..."
Så da er det noen spørsmål eg stiller meg sjøl og gjerne andre:1. Er det sykt smart å stenge den eneste big jumpen de har midt i påsken, da kanskje det er flest folk der hele sesongen?2. Kor ble det av ski-spiriten? den som dreier seg om å inkludere og pushe hverandre? 3. Ka e grunnen til at han ikkje får hoppe på hoppet når de allikevel prepper det før de begynner å filme etterpå...?
langt innlegg det her.. kanskje det burde skreves som blogg sak..?
og igjen, ha en fin fin påske!