Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kule og lekne twintip ski!
#110283 23/03/2010 6:52 PM
Hafjell Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann, jeg ser etter et par morsomme og lekne twintip ski som funker bra i park og pudder og helst tåle en tur ned bakken.

Re: Kule og lekne twintip ski!
Hafjell #110284 23/03/2010 7:02 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Det er sikkert mange ski som kan bli anbefalt, men jeg har ett par Amplid Antidogma. Lekne og fine ski. De er relativt stive, men er laget mykere mot fronten for å gjøre det lettere med butters og nosepress. Skien er ikke pinnestiv, men kanskje midt på treet. Dermed blir skien stabil samt at den er leken. Syk popp. Antidogma er også lette. Vet ikke nøyaktig vekt. Har bare hatt litt trøbbel med skiene i pudder en gang, det var i alpene med 50 cm pudder. Da ble det vanskelig å styre. Men på pudderhopp og annet funker de knall. http://www.amplid.com/ski/adg.phpJeg er i hvert fall godt fornøyd med disse!

Gode ski
Hafjell #110285 23/03/2010 10:57 PM
Medlem
Medlem

Utifra det du ønsker høres Armada T-Hall bra ut! Kjører selv på t-hall skiene fra 07/08 sesongen. De har et meget bra kantgrep, passe stiv/myk som gjør at du får virkelig carvingfeeling når du kjører på de. de er også fantastiske på hopp. Skiene er mykere enn de fleste armada park/pipe modellene noe som resulterer i at skien vil ha en mye bedre evne til og bøye seg etter landingen hvis du lander bakpå. I pudder er de også nydelige i pudder. Målene er 117-85-107, så de er litt brede foran. De er ikke numbah one pudderplanker, men de duger som bare rakkern fordet! Jeg anbefaler i hvertfall armada t-hall skiene på det sterkeste!

Peace :grin

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå