Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hjelp et jentelag på tur!
#109679 27/02/2010 10:58 PM
juliemo Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei alle sammen.Jeg og to venninner (Ingerd Meling og Marte Lund) er i finalen i onecall wintercamp 2010!!Av 1000 påmeldte lag, er vi nå ett av 28 lag som kjemper om en ukes tur ute i norsk natur. Men, vi trenger din hjelp!Alle de siste 28 lagene har lagt ut en video av seg selv på onecall.no/wintercamp, og de 4 videone med flest stemmer innen 1 mars vinner en uke med uforglemmelige opplevelser.Jeg håper DU og dine vil hjelpe oss fram til målet! Vi setter stor stor STOR pris på all hjelp smile Det er bare 24 timer igjen...Laget heter AEROSOULS, adressen er www.onecall.no/wintercamp og jeg håper dere vil lene dere tilbake og nyte filmen (som selvfølgelig inneholder hopping, kiting, skikjøring, mm:)

Igjen; på forhånd tusen takk!

Julie

Re: Hjelp et jentelag på tur!
juliemo #109680 28/02/2010 4:51 AM
Entusiast
Entusiast

jahaaa...

Dette er hvertfall den 2 tråden jeg leser her der dere ber om stemmehjelp. Ikke nok med det, men du lager 3 tråder i forskjellige forum og ber om akkurat det samme i løpet av 2 min... Jeg har ingenting imot at dere vil på tur, men syns det blir feil at de som maser og styrer mest rundt på div forum osv er de som skal vinne. Så filmen deres, var ok den, men tenker nok jeg ser igjennom de andre før jeg stemmer! For min del kan dere godt slutte å mase på stemmer her inne smile

Bare for ordensskyld så "spammer" jeg denne innlegget rundt i alle "spammetrådene" dine smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå