Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
noen som har testet volkl wall??
#109523 21/02/2010 9:25 AM
a.leks Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hei.vurderer å kjøpe meg volkl wall. er det noen brae ski?? kan noen fortelle meg de positive og negative egenskapene... takk for svar

Re: noen som har testet volkl wall??
a.leks #109524 21/02/2010 10:44 PM
Fersking
Fersking

Jeg kjøpte et par for to uker siden, har bare testet de to dager på ski i Myrkdalen, uten skikkelig pudder, men i grei park. Funket helt greit offpist, men var konge i parken laugh Ingen ting å ta på. Kan absolutt anbefales om du skal bruke de som parkski eller allaround smile

...
a.leks #109525 22/02/2010 10:03 AM
Fersking
Fersking

Hei.Kjøpte Wall tidlig i høst, ville ha en ski som var symetrisk og bestemte meg for Wall, kjøpte fra USA og fikk kanon pris på fjorårest mod, (hvit/lyseblå) Det jeg la merke til når jeg fikk skien er at årets modell bortsett fra fargen er blitt forsterket for å kunne tåle mer. Har brukt min Wall kun i park og der er di fantastiske!!!Leken og lett, virker akkurat passe myk/stiv. Føler ikke dette er en ski for mye annet enn park, men folk kan jo være uenig i det.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå