Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rossgnol S3 BC Vs Line Chronic Cryptonite
#109469 16/02/2010 2:59 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jeg skal ha et nytt par med twintip og lurte på hva dere anbefalte. Jeg skal kun bruke skiene i røldal

-Skiene må ha gode egenskaper i parken(svinging o.s.v.)-Skiene på være robuste og stabile-Skiene må være greie i løssnø-Skiene må være gode på rails og greie på hopp.

Har sett litt på Rossignol S3 og Line Chronic Cryptonite. Noen som har erfaringer med disse?

Jeg vlle blitt takknemlig hvis dere sa hva dere mente jeg burde kjøpe og hvorfor. + og - ved skiene o.s.v.

Line Chronic Cryptonite
Espen Hegna #109470 16/02/2010 9:29 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg kjører med disse skia, og jeg kan anbefale dem på det varmeste! Skien er laget på en slik måte at den fungerer kjempebra både i parken og i løssnø. De er passe breie, slik at de er skikkelig stabile. Jeg har egentlig ingenting negativt å si om disse skiene!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå