Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
ubrukt årskort voss/myrk/røldal/folgefonna selges
#109061 01/02/2010 11:30 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

grunnet endrede omstendigheter og en potensiell ufin kneskade har jeg et årskort til følgende skianlegg:

vossmyrkdalenrøldalfolgefonna

jeg ønsker å kvitte meg med. Jeg har ikke tatt ut kortet enda grunnet skader som har umuliggjort skiståing (først masse brukne ribbein, så fekket kne ) og vil høyst sannsynlig få det refundert grunnet skaden, men tenkte jeg skulle høre om det var noen her inne som kunne vært interessert. Kortet var ett av 200 som ble lagt ut for salg, alle revet vekk. Prisen på kortet var 5500. Kortet er vestlandets beste årskort deal for snøentusiasten og jeg skulle helst sett at kneet var ok og at jeg kunne bruke det på heltid som tiltenkt.

om keen, ta kontakt pr pm.

Re: ubrukt årskort voss/myrk/røldal/folgefonna selges
byduplask #109062 01/02/2010 11:36 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

ta kontakt pr pm er det samme som ff-mail eller hva det nå heter her inne

Re: ubrukt årskort voss/myrk/røldal/folgefonna selges
byduplask #109063 02/02/2010 7:59 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

for å svare på det i plenum,

prisen er 5500. Har allerede snakket med karene som står bak kortet og skal få det refundert, så det blir egentlig mer at jeg kan si til de "jeg vet om en som er keen på det". Har du ikke sesongkort og står mye i nevnte anlegg er det en meget god deal

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå