Lurer litt på å prøve misty i bakken i mårra:) Klarer det lett på trampoline og på mini ski. Men har dere noen tips til dette trikset på twintip, og er det noe jeg burde huske på? Takk på forhånd
Sitat lilkris:ok, men er det veldig viktig med stort hopp? tenker på noe mellom stort og lite. funker misty på ca. 1 meter høyt hopp? takk
<p></p>
høyden på hoppe har ikke så mye å si, er vel mer lengden du hopper og airtimen som teller;)Et hopp med 4-5m gap er vel greit å prøve på hvis du er litt redd for større hopp;)
hey, jeg tok rodeo 540 i park for første gang i dag og en venn av meg trener inn misty. tror rodeo er mye enklere med kansje litt mere skummelt. tips: finn deg et lite hopp med mye kick i og mye pudder i landinga. sett trikkset der et par ganger så bare går du for det i parken =) lykke til
tror jeg prøver misty jeg, prøvde før i dag, men kom ikke helt rundt. for lite hopp tror jeg. Så satser på å gjøre det i terrengparken første gang :razz Håper det går bra, har jo beskyttelse og sånn :razz:razz