du spammer hele friflyt, du er jævla irriterende, som du sikkert har lagt merke til er det ikke bare jeg som reagerer. fikk akkurat 7 mail hvor du hadde skrevet i gjesteboken min. har aldri snakt med deg engang. du bør roe deg litt ned med dette forumet!
Du kan heller ta dette opp med FF-redaksjonen (som eventuelt kan banne han), eller ta det opp med MATSHV personlig. Vi trenger ikke unødvendige diskusjoner for å diskutere hvor unødvendig MATSHV er..
Sitat Eriksen:han har netopp spammet hele min gjestebok med sikkert 50 innlegg, jævlig irriterende.
Så er ikkje du meir moden sjølve, har du sett sjølve kva du har skrevet i hans sin? Sjølv om det er irriteranes at denne fyren spammer ned hele ff omtrent, trenger du ikkje og spamme sjølv.
haha! han har vell ikke spammet alle gjestebøker, men han har jo også tatt forumet, med tråder som "sponsa av quicksilver" å "hva er 360 mute?" ser du sammenhengen? han vill bli sponset av quicksilver men vet ikke hva mute 3 er! dette er bare et eksempel :p
Enig i at trådene hans er litt rare i blandt, men synes ikke dere skal klage for mye på dem. Hvis dere synes trådene er så dummer er det jo bare å la være å gå inn og svare på dem!
Sitat Skier1995:Enig i at trådene hans er litt rare i blandt, men synes ikke dere skal klage for mye på dem. Hvis dere synes trådene er så dummer er det jo bare å la være å gå inn og svare på dem!
Ok! Retter meg selv litt her!Så nettopp en gjestebok han hadde spamma helt sykt. Det var bare for å være irriterende. Kanskje dere har rett i at FriFlyt ledelsen burde banne han herfra!!
Sitat Steffen 9414:haha! han har vell ikke spammet alle gjestebøker, men han har jo også tatt forumet, med tråder som "sponsa av quicksilver" å "hva er 360 mute?" ser du sammenhengen? han vill bli sponset av quicksilver men vet ikke hva mute 3 er! dette er bare et eksempel :p
<p></p>
og konklusjonen hans var at 360 mute var 360 med kryssa ski...
Sitat [hodlekve]:Du kan heller ta dette opp med FF-redaksjonen (som eventuelt kan banne han), eller ta det opp med MATSHV personlig. Vi trenger ikke unødvendige diskusjoner for å diskutere hvor unødvendig MATSHV er..
Siden det først er oppe, så kan jeg fortelle at vedkommende har fått en oppfordring om å roe seg. Jeg synes det virker som det har blitt bedre i det siste.
Gi meg beskjed når det dukker opp poengsankere eller lignende.