hei! har lyst på beerenberg bastino jakken (lilla) prøvte L på intersport i dag, men var ikke så stor, noen som vet hva den største str. er i den? og i såfall hvor lang den er? er 1.83 høy
Hei Steffen.Bastionen Kommer hvertfall i XL. Lengden er jeg ikke sikker på,men Den er jo lengre en L. Vet ikke hvordan din kropp er har selv kort overkropp og da blir L forholdsvis lang mens XL blir mere "jibbe" lang. Hadde de kun L der du prøvde den? Hør eventuelt om de kan Betille den i XL eller så sjekker du ut www.beerenberg.no så ser du om det er noen andre butikker i nærheten av deg som selger Beerenberg.
hehe, skrev akuratt i gjesteboken din om jakken :p men ja de hadde bare l, skal høre om de kan bestille xl, eller større viss det er mulig, digger jakken !
Ja selv er jeg veldig fornøyd med den. Den er litt slankere i formen en dollartoppen og det liker jeg siden jeg er mest ute i terrenget med sekk på ryggen og da blir det ofte også litt gåing. Så for meg har den vært et første valg siden den fortsatt har litt baggy fit,men ikke blir for stor og klumpete. Vet ikke hvor i landet du holder til,men på beerenberg sin side kan man finne en liste over forhandlere i de forskjellige fylker og byer!!