Hei.Jeg har lyst til å kjøpe Salomon Magic Pant men vet ikke om den er for stor for meg.. Jeg er 160 høy. Jeg bryr meg ikke om den blir litt ''baggy''. Hvis det er noen som vet eller har erfaring med størelsen på buksa så hadde det vært ypperlig om dere svarer
En venn av meg prøvde salomon g jakka i m idag. vet ikke om den er lik i strl som magic, men den rakk han ihvertfall til knærne og han er ca 162. den er sykt stor i strl. så jeg tror XXL blir passe baggy
Tror det blir medium på meg ass.. Hvis ikke jeg får pørvd den et sted da, er det forresten noen som vet om hvilke butikker den finnes i eller kommer i.. Den er jo ganske ny
Re: Har lyst til å kjøpe Salomon Magic Pant men sliter med størelse :/
Du kan kjøpe den på grøseth sport på oppdal!De får den inn før jul i alle str. De har nettbutikk: www.parkogpudder.noDen jakka er ikke der nå, men kommer sikkert snart;-)
Re: Har lyst til å kjøpe Salomon Magic Pant men sliter med størelse :/
Sitat nisselole:En venn av meg prøvde salomon g jakka i m idag. vet ikke om den er lik i strl som magic, men den rakk han ihvertfall til knærne og han er ca 162. den er sykt stor i strl. så jeg tror XXL blir passe baggy
</p>
Magic suit er enda større i str. derfor går den bare til XL ;)<p>siden du ikke liker det så baggy tror jeg du kunne lett gått for small eller med.