Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Erfaringer med k2 fujative
#101600 03/08/2009 11:46 AM
Fisn Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Lurer på å handle meg K2 Fujative, men ønsker først å høre om noen har erfaringer med disse? Greit å vite om de er noe å satse på eller ikke.Har stått på twintip i 2-3 år ca og begynner å komme meg godt. Kjører mye rails, og er mye i park.

..
Fisn #101601 03/08/2009 7:57 PM
R93 Offline
Entusiast
Entusiast

heisann, jeg har hatt to par med k2 fujative før jeg gikk over til silencer og nå seth. Personelig står jeg mest pudder så derfor gikk jeg vekk fra fujative og over til bredere ski som ikke er fullt så symmetriske.. k2 fujative er en ski som de aller fleste har hørt om. den er vel en av de beste skiene når man tenker prismessig og kvalitetsmessig Den har vertfall havnet på topp i flere tester. Jeg var veldig fornøyd med dem og de er absolutt å anbefale. De er ganske lette, noe som er et pluss, ville gjerne kjøpt litt lange ski hvis jeg var deg. omtrent like høye. dette kommer helt an på hvordan du står selvfølgelig. Da jeg sto park likte jeg beste å ta gå stort. kjørte ikke så mye rail pga jeg ikke fikk samme rushet av det. Men liker du å hoppe på store hopp er det gret å ha lange ski ettersom det blir lettere å lande og du har også litt ekstra å gå på hvis du vil kjøre litt skogsløyper eller ut i skauen. de er ganske myke og de har gode kjøreegenskaper ellers tåler de mye juling noe som ER JÆVLI nødvendig......som sagt en ski å anbefale!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå