Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Beste Parkski !
#100848 14/05/2009 3:55 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

skriv inn hvilke park ski du mener er best og begrunn gjerne svaret;)

hehe.. denne blir lang!
joakim vatne #100849 14/05/2009 4:30 PM
Entusiast
Entusiast

det her må du nok nesten bare prøve deg frem med. er så veldig mye å velge mellom og mange har et forskjellig svar på hvordan de vil ha skien sin.jeg hår kjørt med armada i alle år og dette året ente det opp med el ray! de er veldig stive fordi at de er regnet for mer hopping enn noe annet. man får en syk og god pop i "take-off'en" og du lander godt og solid pga. de er litt bredere enn en normal jibbeski.

til året som kommer bytter jeg til amplid antidogma.(NEI, ikke fordi wallisch bruker de!)jeg prøvde de skiene her da amplid var på geilo og jeg må innrømme at det er de sykeste skiene jeg har prøvd.de helt sykli lette og butter tuppene gjør den are genial å shredde hvor en du vil! butter tupp gjør jo at skien er forhondsvis myk i kantene, men på midten er den ekstra stiv for å kunne fortsatt gå høyt og poppe riktig på hoppa! de er også symmetriske som gjør switch veldig lett. 09/10 modellene er bare sykt fete så dette tror jeg blir bra.

de kan minnes veldig mye om line invader skiene. de er omtrent det samme, men de er litt tyngre og litt smalere igjen. invader er nok den opptimale allround skien vil jeg si. eller så har du også line sin litt bredere verson igjen som heter Anthem. den kan minnes mye om armada el ray igjen bare med butter tupp.

men som sagt.. det er veldig mye å velge i. jeg anbefaler deg å prøve noen par først så du kan sammenligne litt.lykke til wink

Ye
joakim vatne #100850 16/05/2009 11:06 PM
Fersking
Fersking

Jeg har kjørt med K2 silencer denne sesongen og er så sykt fornøyd med de! De er lette, bra pop i skien, og er rett og slett en perfekt parkski. Jeg digger de altfor hardt.. Om jeg ikke får noen skispons i løpet av sesongen blir det nok til at jeg kjøper Silencer et år til, og anbefaler de på det sterkeste

har silencer jeg og
joakim vatne #100851 19/05/2009 8:34 AM
R93 Offline
Entusiast
Entusiast

:), har silencerne jeg og...ikke helt enig med deg der, jeg ville si at de er ganske tunge i forhold til ar6 og mange andre armada ski, jeg ville foreslått armada...de aller fleste modellene de har er smuude. Jeg liker best en skikkelig hoppe ski som kan brukes like godt i bc'en som i parken..har netopp bestilt Rossignol S3 BC 170 cm..er lav og liker at skien skal være litt lang for heftige landinger og god flyt i pudderet..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå