Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
JOSS 09: Skuffende!
#100639 21/04/2009 9:18 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Først og fremst: Team Norway var soleklar riktig vinner av JOSS i år, med den eneste videoen som imponerte meg.

Ellers syns jeg bidragene var latterlig dårlige, jeg har sett absolutt alle triksene (unntatt Jons stygge baklengs-dobbelflipp) utført med stil i parken her i bakgårdsanlegget mitt.

Ingen av humorpåfunnene var morsomme, og jeg syns det er mildt sagt skandaløst av overbetalte skiproffer lever to uker i sinnssyk luksus hvor de får verdens beste hopp, filmere og fotografer kasta etter seg, i skianlegg som bruker halve budsjettet sitt på å bygge hopp til dem, og så KLARER DE IKKE LAGE BEDRE FILMER!

Nesten trist å se resultatet av JOSS 09, jeg håper det blir slutt på å kaste penger etter disse "idolene" som ikke er det skapte grann bedre en de flinkeste guttene i alpinanleggene i Norge.

Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit, alle topp 10 i NM i bigjump er sørenmeg mye bedre enn dere! Kom dere ned på jorda! Eller til de engelskspråklige: Get your asses down to earth NOW!

JOSS 09: Flaut!

Re: JOSS 09: Skuffende!
Spøkemann #100640 21/04/2009 9:20 PM
Entusiast
Entusiast

ok.

lol
Spøkemann #100641 21/04/2009 10:39 PM
J.K Offline
Medlem
Medlem

Jeg håper inderlig du er den eneste som synes det, alle joss editene var ville spør du meg. jeg synes også conseptet på selve eventet var fett, med landslag og Trysil-Åre

det jeg synes er latterlig er ditt innlegg som for eksempel " Jons stygge baklengs dobbelflipp" og at du sier alle untatt team Norway ikke er verdt en skit.!? haha jeg må bare le as.er det mulig.. du er latterlig

JOSS 09: jævlig bra!!!!

Jeg håper navnet ditt stemmer
Spøkemann #100642 21/04/2009 10:43 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Spøkemann:Først og fremst: Team Norway var soleklar riktig vinner av JOSS i år, med den eneste videoen som imponerte meg.Ellers syns jeg bidragene var latterlig dårlige, jeg har sett absolutt alle triksene (unntatt Jons stygge baklengs-dobbelflipp) utført med stil i parken her i bakgårdsanlegget mitt. Ingen av humorpåfunnene var morsomme, og jeg syns det er mildt sagt skandaløst av overbetalte skiproffer lever to uker i sinnssyk luksus hvor de får verdens beste hopp, filmere og fotografer kasta etter seg, i skianlegg som bruker halve budsjettet sitt på å bygge hopp til dem, og så KLARER DE IKKE LAGE BEDRE FILMER! Nesten trist å se resultatet av JOSS 09, jeg håper det blir slutt på å kaste penger etter disse "idolene" som ikke er det skapte grann bedre en de flinkeste guttene i alpinanleggene i Norge.Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit, alle topp 10 i NM i bigjump er sørenmeg mye bedre enn dere! Kom dere ned på jorda! Eller til de engelskspråklige: Get your asses down to earth NOW!JOSS 09: Flaut!

Har du klikka helt?

For det første, SYK respekt til Henrik H, han er ung og han er SYKT god på ski.

"Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit"Ikke verdt en skit?Pusher sporten, lager konkurranser, HAR HUMOR, tar doubleflips som få klarer og rotasjoner som er svære!

Og si at Jon Olsson ikke er verdt en skit?Nei du, du gjør meg rett og slett forbanna.JOI og JOSS flere år på rad, så kommer du her og griner. Enten er du sykt sjalu fordi du ikke ble invitert til JOSS "i bakgårdsanlegget mitt" (Wow, imponert) eller så skriver du piss, helt useriøst.

Spøkemann #100643 21/04/2009 10:46 PM
Entusiast
Entusiast

haha, dust.så en film full av dobbelflip, fet urban og railing etc er dårlig det altså?selv om ikke alle var redigert ilag like bra, så var det jo ikke flaut?

1
Spøkemann #100644 21/04/2009 11:13 PM
Entusiast
Entusiast

Du har rett i at nivået i Norge er drøyt! Mange av de norske utøverene gjør triks som kun få i verdenseliten gjør. Personlig likte jeg de fleste joss-videoene, og kan tenke meg at de har lagt mye jobb bak filmene vi nå finner på nett. Jeg tror ikke at disse skiproffene blir kastet penger etter! Iforhold til denne verdiskapningen de gjør for Trysil og Åre og det de gjør utenom de to JOSS-ukene, reiser verden rundt, vinter, sommer, promoterer for sine sponsorer, filmer og deltar i konkuranser! Av alle den jobben de gjør, tror jeg flesteparten tjener lite. Jeg syntes Team Norway hadde den beste videoen, tett oppfulgt av Team USA. For meg var joss nedturen Team Sweeden. Forventet mere av de, men det var slettes ikke dårlig!

Ja spøkemann
Spøkemann #100645 21/04/2009 11:24 PM
Fersking
Fersking

Du kan spøke du. Tror du bor ved et temmelig sykt anlegg om du har sett alle triksene fra filmene i parken din. Må si meg enig med mange av de som har sagt ting tidligere. En utrolig kul konkurranse, selv om de i år var uheldige med været. Likte team norway sin video veldig godt selv. Og jeg må si at Team sweden sin synkronhopping var helt vill...

Jeg har også så platt humor at jeg synes john symms og colby west videoen var ganske morsom.

Spøkemann #100646 22/04/2009 12:03 AM
T T Offline
Entusiast
Entusiast

Synd friflyt ikke har et karmasystem som newschoolers.

Spøkemann #100647 22/04/2009 10:15 AM
H.S Offline
Fersking
Fersking

Det er jo ikke skikjørerne som har skylden i at det blir dårlige filmer men fotografene!

Here we go again
Spøkemann #100648 22/04/2009 10:54 AM
Entusiast
Entusiast

Jeg må først og fremst si jeg er skremt av holdningen til mange ski-interessrte. Hvis noen av dere der hjemme som ikke har vært med på noe lignende hadde visst hvor mye jobb og slit som ligger bak hver eneste ski-edit/ konkurranse resultat eller film, hadde dere holdt dere litt mer nøytrale. Jeg har så sinnsykt respekt for hva alle fikk til i JOSS, ut i fra det været de hadde, og forholdene. 2 uker med slit, bare for at vi skal kunne sitte tilbake å nyte strålende gratis skifilmer på nettet, og LIKEVEL SITTER NOEN Å KLAGER? Og til og med klarer å si at det er bortkaset å fore skiutøvere med penger, og at de lever bare i luksus?

Når skifilmene kommer i Oktober laster folk de ned, og klager over stive priser. Når de kommer gratis allerede to uker etter JOSS i April er det for dårlig nivå, selv om de er gratis og gir utrolig mye publisitet til NORGE og Sverige som reise og -skidestinasjoner.

Og hva er greia med å skjelle ut Jon for kangaroo-flipen? Jeg blir skremt av at folk kan finne på å si noe sånt, når jeg absolutt VET at ingen her i denne tråden som klager, har satt eller vært i nærheten av å få til noe selv. Greit nok, kanskje du/dere kjenner noen som har gjort det på trampolina hjemme. Men gir det deg rett til å klage over det minste lille ting? NEI sier jeg. Og jeg håper folk kan klare å verdsette det som blir gjort, i stedet for å sette ting i en slags "offentlig gapestokk" . Hva hadde egentlig skinorge og sverige hatt tilbake om det ikke hadde vært for Jon O, Pk, Henrik Harlaut osv? Ingen hadde giddet å komme over atlanteren for å stå på ski.

Lenge leve JOSS, og takk for sinnsykt bra underholdning og motivasjon til skibransjen i 2009.

Thanks, S.

JOSS og JOI = suksess
Spøkemann #100649 22/04/2009 11:09 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Tøft at det både var i åre og Trysil og mange smoothe editer. Personlig så syntes jeg Team Europe sin edit var best. Konge redigering og kul musikk, men Team Norway var hakk i hæl. Digga det klippet med steinbrua der de railer samtidig. Årets beste spot.

Gleder meg vilt til neste år.

hjelp...
Spøkemann #100650 22/04/2009 11:46 AM
Medlem
Medlem

til å finne videoene mottas med takk smile

Spøkemann #100651 22/04/2009 12:17 PM
Entusiast
Entusiast

www.josupersessions.com

Steffen; Bra sagt, helt enig med deg.

Men jeg ser på innleggene til spøkemann, og ingenting av det han skriver er spessielt saklig. Tipper han bare vil lage litt styr med å skrive piss. Eller, som sagt, så har han klikka.

Fornøyd med at du enda ikke har fått noen med deg hvertfall smile

Spøkemann #100652 22/04/2009 12:21 PM
Entusiast
Entusiast

Det var et utrolig bra nivå og ikke minst at filmene blir så sykt bra etter så kort tid, det er helt utrolig/umulig? Team USA gjorde noe som var utrolig smart, de hadde kanskje ikke de sykeste triksa så de lagde noe som var sykt morsomt!!! Jeg sitter å ler enda! I alle fall at de lagde det med en dose selvironi:grin

filmene finner du på josupersessions.comTeam America sin ble tatt bort på grunn av rettighetene til musikken? tror jeg. Men du finner den på youtube og newschoolsers.com hvis du søker.

Ikke spøk nei
Spøkemann #100653 22/04/2009 12:44 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg mener det jeg skriver. Det er en vanvittig pengebruk på noe som er svært lite verdiskapende. Og det er trist å lese at dere tror disse overbetalte skiproffene sliter... De lever et liv i sinnssyk luksus i fht., hva de gir tilbake til samfunnet, og de har som jobb å LEKE seg.

Vær litt kritiske alle dere unge jibbere, verden er litt større enn dere tydeligvis tror.

kapitalister
Spøkemann #100654 22/04/2009 1:19 PM
Entusiast
Entusiast

enig, selv om man er flink til noe behøver man ikke selge sjela si...

Terje Håkonsen var en gang i tiden et forbilde på det området... Og er det til dels enda :cool

Spøkemann #100655 22/04/2009 1:24 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Spøkemann:Jeg mener det jeg skriver. Det er en vanvittig pengebruk på noe som er svært lite verdiskapende. Og det er trist å lese at dere tror disse overbetalte skiproffene sliter... De lever et liv i sinnssyk luksus i fht., hva de gir tilbake til samfunnet, og de har som jobb å LEKE seg. Vær litt kritiske alle dere unge jibbere, verden er litt større enn dere tydeligvis tror.

Ok Spøkemann. Jeg tror de fleste har fått med seg at du er i mot pengebruk i Jibbing, og at livet er en lek. Kan godt være du er sjalu (og det er forståelig, hvem er ikke det), eller så er du strengt tatt bare i mot Jibbing og ekstremsport. (Og da er du jo i grunn på feil fora og nettsted?). Det er mulig at du ikke har så god greie på jibbing som du burde hatt før du raser ut i din verden av klaging og skriblerier, men fakta er (av erfaring), jibbing er en knallhard sport idag, og det kan være kanskje 3-5 stk i VERDEN som lever det luksuslivet du påstår. Av de 3-5 igjen, er ikke livet på langt nær så luksuriøst som du skal ha det til. Det blir kanskje fremstilt slik via blogger og filmer, men fakta er noe annet. Det er hardt å komme seg opp til toppen, og når du offentlig går ut å disser livene til halve fri flyts lesere sine forbilder, ja da er du jaggu tøff. Jeg synes synd på alle kids og ungdommer som har disse som forbilder, og som må sitte å høre på ubegrunnet piss (min mening), av det du sier. Jeg har alltid sett opp til disse gutta, og kommer alltid til å gjøre det. Det er bare noen få dumme som deg som tør å motsette seg disse, for uten grunn.

Når vi snakker om ufornuftig pengebruk i idrett. Kan vi ikke ta hele fotball-diskusjonen her inne på frifly med det samme da? En middels god benksliter på et norsk tippeliga-lag tjener bedre enn de beste betalte jibberne i Norge. DET synes jeg er skremmende. For i Fotball skal du JAGGU være god om du er verdt 30 mill...

I'm out, mine ord. Noen flere?

godt poeng
Spøkemann #100656 22/04/2009 1:32 PM
Entusiast
Entusiast

fotball er verre

Spøkemann #100657 22/04/2009 1:52 PM
Entusiast
Entusiast

stille i fjøset! nå ble det stille i fjøset!! stille i fjøøset!! nå ble det stille i fjøset!! :razz:cool

Spøkemann #100658 22/04/2009 3:57 PM
Entusiast
Entusiast

Ja, fotball er faktisk værre :coolJa, proffejibbere tjener bra. Men tror du overdriver. De lever også luksus, men får ikke alltid tid til å nyte den. Friflyt la ut timeplanen til Anders Backe i høst. Skulle noe hver dag nesten. Hele sesongen. Syntes egentlig Team Sweden sin var best, med Team Norway og Canada like etter.

festlig
Spøkemann #100659 22/04/2009 4:16 PM
Medlem
Medlem

Sitat Spøkemann:Jeg mener det jeg skriver. Det er en vanvittig pengebruk på noe som er svært lite verdiskapende. Og det er trist å lese at dere tror disse overbetalte skiproffene sliter... De lever et liv i sinnssyk luksus i fht., hva de gir tilbake til samfunnet, og de har som jobb å LEKE seg. Vær litt kritiske alle dere unge jibbere, verden er litt større enn dere tydeligvis tror.

For å hive meg på denne.. Det er mildt sagt festlig å klage over pengebruk i jibbing. Den kan ikke sammenlignes med fotball. Fotball er kostnadsdrivende for hele samfunnet vårt. Høyere spillerlønn - høyere behov for inntekt i lagene - høyere krav om sponsorinntekter - høyere reklameutgifter - høyere produkt priser - mindre penger i lomma til deg og meg. Og de fysiske prestasjonene kan ikke sammenlignes en gang. Det forventes at en jibber presser personlige grenser i "alle" hopp. En fotballspiller trenger ikke å treffe målet fra 12 meter en gang. Bare så det er sagt, jeg sier ikke at jeg klarer å treffe målet fra 12 meter på ti av ti forsøk, men jeg får ikke to sifret antall mill i året for det heller. Avslutningsvis: Det er helt meningsløst å snakke om overbetalte jibbere sammenlignet med mange andre idretter.

Spøkemann #100660 22/04/2009 4:54 PM
Medlem
Medlem

woord steffen!

økonomisk
Spøkemann #100661 23/04/2009 10:15 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

som noen var inne på litt oppi her også så synes jeg det er fantastisk at du klarer å lire av deg at slike konkurranser som joss ikke gir noe tilbake spøkemannen! en slik konkurranse har så mange fordeler for de destinasjonene de er. tror du ikke mange flere kommer til trysil å åre når for å stå på ski, bo på hotellene, bruke penger i butikkene osv. er ikke bare de som står å ser på på konkurransedagen som er en effekt av selve konkurransen serru! men du heter jo også spøkemannen, så jeg tror du har fått det som du vil med denne tråden...! men litt sadistisk er du!

pengemaskin
Spøkemann #100662 23/04/2009 10:55 AM
Entusiast
Entusiast

penger penger penger

Ja, og så?
Spøkemann #100663 24/04/2009 11:31 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Selvsagt kommer det mer folk til Trysil og Åre, men blir verden et bedre sted av den grunn? Tenk hvis de brukte penga på vannpumper og kondomer i Afrika og tiggere i Buenos Aires i stedet?

Eler slutta å fly over dammen ti ganger hver i året og ga pengene til forskning på energikilder som ikke ødelegger ozonlaget og tar fra oss snøen?

Spøkemann #100664 24/04/2009 2:16 PM
J.K Offline
Medlem
Medlem

Sitat Spøkemann:Selvsagt kommer det mer folk til Trysil og Åre, men blir verden et bedre sted av den grunn? Tenk hvis de brukte penga på vannpumper og kondomer i Afrika og tiggere i Buenos Aires i stedet? Eler slutta å fly over dammen ti ganger hver i året og ga pengene til forskning på energikilder som ikke ødelegger ozonlaget og tar fra oss snøen?

er enig at vi kan bruke penger på det du sier, men jeg synes det var en ganske så dårlig sammenligning.

Spøkemann #100665 24/04/2009 2:22 PM
Entusiast
Entusiast

Ja, selvfølgelig er det kjedelig at de må fly så mye og at de forurenser så mye som det gjør. Men allikevel, jeg vil ikke si at det er så ille. Tror heller det hadde hjulpet om de hadde sluttet å kjøre store monster SUVer som har liten hensikt. Men dette gjelder jo generelt alle amerikanere. Da er det ikke nødvendig å hamre løs på skikjørere spesielt, selv om de også burde ta hensyn (kanskje det er noe de gjør, det vet jeg ikke) Men er det en ting som er unødvendig så er det vel kanskje å ha 8 forskjellige biler, sånn bare for gøy...?

Det var nylig en tråd her inne på forumet om global oppvarming, kanskje du heller skulle ta den diskusjonen der og ikke her spøkemann.

Spøkemann #100666 24/04/2009 2:51 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Spøkemann:Selvsagt kommer det mer folk til Trysil og Åre, men blir verden et bedre sted av den grunn? Tenk hvis de brukte penga på vannpumper og kondomer i Afrika og tiggere i Buenos Aires i stedet? Eler slutta å fly over dammen ti ganger hver i året og ga pengene til forskning på energikilder som ikke ødelegger ozonlaget og tar fra oss snøen?

Haha, så du mener at en skikonkuranse skal gjøre verden til et bedre sted?

Lykke til, håper du lager den konkuransen dag, jeg kommer!

arctic challenge
Spøkemann #100667 24/04/2009 2:57 PM
Entusiast
Entusiast

hva med arctic challange hvor Mr. Håkonsen la opp til at alle som skulle komme måtte ta kollektiv-transport...

I tillegg serverte de vel kun økologisk mat....

Så det er mulig å gjøre verden til en bedre plass selv om man vil kjøre ski/snowboard....

Terje`s arctic challenge er fett...!!! Joss er bare vrøvl....

Seriøst: Radison SAS på hoppet?? Og resten av reklamen?Ser nok reklame på tv jeg...

Spøkemann #100668 24/04/2009 3:14 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Beo81:hva med arctic challange hvor Mr. Håkonsen la opp til at alle som skulle komme måtte ta kollektiv-transport...I tillegg serverte de vel kun økologisk mat....Så det er mulig å gjøre verden til en bedre plass selv om man vil kjøre ski/snowboard....Terje`s arctic challenge er fett...!!! Joss er bare vrøvl....Seriøst: Radison SAS på hoppet?? Og resten av reklamen?Ser nok reklame på tv jeg...

<p></p>
For å kunne arrangsjere en så stor konkurranse kreves det jo en del penger og ingen gidder vel å sponse en skikonkurranse hvis ikke de får noe reklame ut av det...

reklame
Spøkemann #100669 24/04/2009 3:26 PM
Entusiast
Entusiast

reklame er greit nok, TAC er sponset av Oakley, som jeg kan godta, men Radisson SAS og Comviq?? De har da aldri hatt noe med ski eller snowboard å gjøre som jeg kan huske.....

Sell-out rett og slett.... :twisted

Spøkemann #100670 24/04/2009 3:50 PM
Avhengig
Avhengig

TAC er sponsa av Scandic Hotels, og NetCom har vore hovudsponsor til NSBF.

Kva er eigentleg problemet med at andre aktørar enn dei «vanlege» vil eksponere seg i denne marknaden? (Og med tanke på at Radisson har eit stort hotell like ved løypene i Trysil er dei allereie i marknaden.)

Spøkemann #100671 24/04/2009 4:18 PM
Entusiast
Entusiast

Er jo bare positivt at andre vil sponse sporten mer. Får mer fokus og oppmerksomhet, som betyr at sporten har progresjon.

Spøkemann #100672 24/04/2009 4:19 PM
Entusiast
Entusiast

Er jo bare positivt at andre vil sponse sporten mer. Får mer fokus og oppmerksomhet, som betyr at sporten har progresjon.

joss, mega suksess.
Spøkemann #100673 24/04/2009 5:51 PM
Fersking
Fersking

Dette må jo være det rareste innlegget jeg har lest her på en god stund. For det første så er nok dette helt feil forum å disse stort sett alle ski proffene i værden. for det andre så skriver du jo bare fjas. "Alle undtatt de norske er skitt." Hva er det som isåfal er så bra med de norske ski proffene som ingen av de andre i verdenseliten har?

Å sitte å klage på noen av de kuleste ski editene som ligger på nett omdagen er jo i utgangspunktet latterlig. Men jeg tror de fleste av oss her på forumet vil gi deg muligheten til å poste en ski edit så vi kan se hva du å gutta i det lokale annlegget er god for, så får vi ta det derfra om du har rett til å syte å klage over joss editene.

Ellers finner jeg det rart at en mann 34 ikke skjønner hva dette dreier seg om, for du har jo tydlighvis ikke skjønt en dritt her i livet. Den flotte solskinnsværdenen du snakker om at alle må bidra til å få tror jeg du skal leite lenge etter. Du får hoppe fra en bro eller noe kanskje the afterlife gir deg det du ønsker. selv om jeg tviler. Nå skal jeg forklare deg hvordan dette fungerer.

Når en sport, i dette tillfellet, jibbing på ski blir populært, Big buisniss, vil selskaper å personer profilere sitt produkt i dette miljøet. Det genererer penger som gjør at sporten utvikler seg å blir større for hver dag som går. Hvordan kan det være feil?Så er det jo det evindelige maset om at de tjener for mye, lever i luksus bla bla bla.Jeg tror markedsførings avdelingene i de respektive selskapene vet sånn ca hva disse proff guttene å jentene er værdt i kr å øre så hvis de vil betale en proff 10 mill i året får å kjøre på ski så er det opp til de ikke deg. Suck it up! noen vil alltid tjene mer enn deg! Ski kjøring i alle sine former har aldri vært større en den er nå. Norske ski sentere omsatte for mer en 12prosent mer i år kontra ifjor. Trysil som var vært under joss regner med å selge sin ski dag nr 1 million nå til helgen. det betyr at i trysil alene har det vært over en million mennesker ute i frisk norsk natur denne sesongen. Hvordan er det feil? Dette er en direkte efekt av at Værdens eliten på ski er store store forbilder å gjør akkurat den jobben de får betalt for. MARKEDSFØRING!!

Å kom ikke her å si at hvis du fikk spons hadde du takka nei.

Så er det noen her som drar inn TAC. Kanon konkuranse spør du meg men ikke mas om den er så jævla miljøvenlig i forhold til alle andre konkuranser.Det var kanskje kollektiv transport fra gardermoen til kollen men hvordan tror dere amerikanske eller for den del europeiske kjørene kom seg dit? Tok de de super hemlige megamiljø toget over dammen?

Ski or die trying!

Spøkemann #100674 24/04/2009 6:09 PM
Entusiast
Entusiast

Kan jeg få film av at noen i naboannlegget tar en kenguruflip? Gjerne at to tar det symertrisk på samme hopp. Når du har den skal jeg gi deg e-mailen min så du kan sende den.

huff
Spøkemann #100675 24/04/2009 6:09 PM
Entusiast
Entusiast

vil ikke ha reklame, markedsføring eller kapitalisme.. :twisted

alle som driver med reklame kan legge seg ned å dø (les: Bill Hicks)

vil heller ikke ha store mega-hotell og utbygde hyttteområder på fjellet mitt...

reklame
Spøkemann #100676 24/04/2009 6:18 PM
Entusiast
Entusiast

123
Spøkemann #100677 24/04/2009 10:33 PM
Fersking
Fersking

Må si jeg ble veldig interessert i hvilket skianlegg du prater om hvor jibberne tar kangaroo flip shifty, switch 1600, dub cork 1260 og andre doble flips. Dit kommer jeg neste vinter!

.
Spøkemann #100678 24/04/2009 10:55 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat Spøkemann:Først og fremst: Team Norway var soleklar riktig vinner av JOSS i år, med den eneste videoen som imponerte meg.Ellers syns jeg bidragene var latterlig dårlige, jeg har sett absolutt alle triksene (unntatt Jons stygge baklengs-dobbelflipp) utført med stil i parken her i bakgårdsanlegget mitt. Ingen av humorpåfunnene var morsomme, og jeg syns det er mildt sagt skandaløst av overbetalte skiproffer lever to uker i sinnssyk luksus hvor de får verdens beste hopp, filmere og fotografer kasta etter seg, i skianlegg som bruker halve budsjettet sitt på å bygge hopp til dem, og så KLARER DE IKKE LAGE BEDRE FILMER! Nesten trist å se resultatet av JOSS 09, jeg håper det blir slutt på å kaste penger etter disse "idolene" som ikke er det skapte grann bedre en de flinkeste guttene i alpinanleggene i Norge.Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit, alle topp 10 i NM i bigjump er sørenmeg mye bedre enn dere! Kom dere ned på jorda! Eller til de engelskspråklige: Get your asses down to earth NOW!JOSS 09: Flaut!

Liker navnet ditt spøkemann.Jaja, du har ikke peiling på ski.. Og hvordan kan du si at harlaut og resten av gjengen ikke er verdt en skit? Ser ikke ut som du liker ski editer, når du sier at noen av verdens beste editer er latterlig dårlige... Tviler på du finner noe med bedre kjøring på nettet.

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå