Hei. Jeg har hatt mine s4 ski nå i ca 1 mnd. Men det jeg la merke til med dem var med engang at de begynner å flise på kantene. Små deler faller av på belegge oppå på kantene. Fler som har vært borti dette? Er det reklamasjon?
Ski blir jo sånn med en gang når de får litt juling, du har stålkanter og slenger de inn i hverandre når man hopper og railer. Syntes ikke dette er en smule rart heller..
Ski blir jo sånn med en gang når de får litt juling, du har stålkanter og slenger de inn i hverandre når man hopper og railer. Syntes ikke dette er en smule rart heller..
hmm ok. eh, De gammle skia mine flisa ikke noe, og de har jeg brukt i 1 sesong, men mine nå 1 mnd. De begynte å flise opp allerede etter 1 shredd, og det synes jeg er litt baaad
Du må nesten bare regne med at ski fliser. Det skjer som oftest bare i kanta og ikke oppå, så du ser det ikke så godt. Uansett så har det ingen ting med kvaliteten på skia å gjøre ; )
Sånn er med det med de aller fleste ski. Har AR6 selv, og det begynte allerede etter første turen Så ingen fare, skia blir ikke noe dårligere heller...