Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tykk/varm våtdrakt
#2625 18/07/2016 5:51 PM
Andreas Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei!

Jeg er på utkikk etter en varm våtdrakt jeg kan bruke til vannsport (vannski). Den våtdrakten jeg har nå er en billig fra europris som ikke holder så veldig godt på varmen. Jeg leter etter en drakt som gjør at jeg kan forlenge vannskisesongen litt i begge ender. Tykkelse 4-5 mm. Noen som har forslag? Har sitt litt rundt forbi, men har ikke funnet min størrelse. Jeg er 183cm og 65 kg, så det er ikke så mange som har våtdrakter som passer meg. Setter pris på tips til butikker som selger våtdrakter laugh

Re: Tykk/varm våtdrakt
Andreas #2626 20/07/2016 11:45 AM
Fersking
Fersking

Ser ut som du trenger medium tall ell tilsvarende. Ion og C-skins har slike varianter på srfsnosk8. Sikkert flere merker som har også. Lurt som du sier å gå for 5/4 ell 5/3. Gir lang sesong i Norge. Jeg bruker 5/4 til windsurf fra mail tom. november. Innbiller meg at tid i vann er ganske likt som wave/vannski

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå