Friflyt forum

er d noen fra bergen sm skal opp pa snowshow i eikedalen?vet noen om den bigjump konken bare e for snowboardere?men eg skal no opp der og d kommer til og bli skam fett!!!

Er en klasse med ski og snowboard......helt duste dommere da....Ensom tok 360 m grab på snowblades og tryna gikk forran en som tok switch misty 5 på ski og han sto på Kongsberg.....Vet ikke helt jeg ass.....

d e kjipt...!jeg og star pa snowblades..gar for og ta en lu kang..eller bare en twist med splitt..

SLUTT MED SNOWBLADES.BEGYNN MED SKI FOR SVARTE!

BigJump jamen er åpen for alle - en klasse - alle fjellpelikaner er velkommen..

ca 10 stykker til finalen - m.meget sløkte dommere...

er dommerene like skrullete som de var på snowshow i fjor....???

Joda - samme dommerene som i fjor - og fremdeles lite peiling..

snow show er dritt, var der for min første og siste gang i år.

Konkuransen er for både brett og ski ja.

forresten så er snowblades for unger uten vett i skallen

Snowblades er selfølgelig for å beskytte støvlene når man går på asfalt.

De kalte det jam,men for min del velger jeg å kalle jam når man får en bestemt tid til å gjøre så mange hopp man vil....og dommerne vurderer alle hopp og tar ut de ti beste til en finale...Men i Snowshow får man ett hopp....før det går videre til en finale.... Så er egentlig brar å grattulere de folka å si hadet! Er ikke noe å strebe etter å være m i de konkuransene......

Og skal du være med så stjel noen snowblades fra en kidd og du er rett i finalen.....Det er hvertfall min plan hvis jeg mot formodning noen gang skulle joine dems greie igjen!

Ride On

Snowshow er noe crap! noe så useriøst opplegg har jeg sett! dommeren står å kommenterer snøvolleyball istedenfor folk på bigjumpen! Det står at man skal få gratis mat og det eneste du får er noe jævla jalla toro mat med halvlunka vann! SPAR DEG SELV!

Er du litt seriøs - la Snowshow være i fred - det er en søpple aften på fjellet.

Eg skal i dalen fredag kveld & eg gleder meg. Tar med meg brettet - for å flyyyyy laaaaangt

Det stod på programmet at det skulle være ne jam... Men når påmeldingen endelif kom satt de strek etter 30.... Resten fikk ikke være med... det var DRITDÅRLIG gjort.. Jeg skal aldri mer være med i snowshow..

© Friflyt forum