Friflyt forum
Av: ingrrid Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 9:14 PM

Hei!

Har kjøpt meg ny sweet hjelm (trooper halfcut i hvit) og har problemet med at smith brillene mine ikke er brede nok så jeg får en sprekk mellom hjelmen og brillene. Derfor er jeg på jakt etter nye briller, og tenkte å spare litt penger ved å kjøpe på nett. Det er veldig mange som har denne hjelmen, så da tenkte jeg å høre med hvilke goggles dere kjører med og om det passer sammen? Altså ingen sprekk? Sett litt på oakley; wisdom eller A-frame? Noen andre merker som funker? Glad i litt anderledes farger og mønstre (grønt, rosa eller hvitt er fint, brunt og), liker grått eller brunt glass, gjerne speil.. Noen tips? Takker for alle svar smile

Av: ingrrid Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 9:19 PM

http://snowboardshop.no/user_ProdView.asp?pid=3884

Funker dragon tro? Disse var jo fete..

Av: Kong telemark Spy - 28/01/2008 9:24 PM

Spy omega passer utmerket...

Av: mik Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 9:49 PM

Dr. Zipe Mistress level III eller IV. Null glipp på siden! Level III koster 699,- på XXL.

Skulle nesten tro at de er modellert etter Sweet Trooper. Jeg har fullcut, men de funker garantert like bra med halfcut. Veldig fornøyd med brillene så langt!

Sjekk drzipe.com og hør med Intersport eller XXL, de har Dr. Zipe.

Av: ingrrid Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 9:54 PM

takk for tipset, stikker innom der med hjelmen min i morgen. Tenkte litt på dr. zipe faktisk!

Av: SindreØ Gå for mace - 28/01/2008 9:56 PM

Dragon mace passer veldig godt. Har selv hvit trooper hjelm og har blåe og svarte mace.

Av: Karstej Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 10:45 PM

hei har noen custom made wisdom. det er rød ramme med sølv kanter og en hvit strikk, har også en helmet strap som hører til.. har brune glass og gold iridium glass til de. disse brillene er ubrukte. kan selges for 800kr med alt. ny i butikk kommer d på veldig mye mer. send en melding om du er interrisert:wink

Av: Captn_Snooze Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 28/01/2008 11:03 PM

Jeg bruker selv Dr.Zipe til min trooper.. Jeg har Mistress level IV og det funker som en drøm. De er bra, de er rimelige, og man får rimelige ekstralinser :-)

Løp og kjøp!

Av: Dawl wisdom - 29/01/2008 4:54 PM

Kjører selv med wisdom til tropper. har litt problem med å få den til å sitte rett i forhold til hjelmen. hopper lett opp på en av sidene. men det er vel i hovedsak fordi e har den gamle typen stropp, med stivt gummi/plastfeste. dei nye med mykere stroppfeste ser ut til å fungere mykje bedre. crowbar er absolutt å anbefale til trooper.

Av: ingrrid Re: Sweet hjelm og nye goggles! - 29/01/2008 4:59 PM

det ble mistress III i grønt! Signaturmodellen til enellerannen type med buddah på siden smile Litt knæsje og passet godt til hjelmen, men brunt speilglass! Velidig fornøyd laugh

Av: Aventuras DR. Zipe - 05/03/2008 6:38 PM

[url=http://www.aventuras.no/shop/catalog/product_info.php?cPath=239&products_id=582&osCsid=78f6088bc2aee0829d2b0cd91a487233]

© Friflyt forum