Friflyt forum
Av: Lange Park i nord??? - 13/03/2009 11:01 PM

Lurer på om noen har noen tips for en god park i nord-norge. Helst dagstur avstand fra Bardufoss(militæret).

Har prøvd narvik, målselv og riksgränsen. Ikke noe særlig. Særlig narvik er oppskrytt!

Av: meidal Re: Park i nord??? - 13/03/2009 11:55 PM

du har jo åre, men det ligger mer at med midt norge da.

Av: arilderbest2 Re: Park i nord??? - 14/03/2009 12:06 AM

åre er vel ikke akkurat dagsreise fra bardu om han har en helgeperm på seg. kommer vel an på hvor lang helgepermen din er, men sånt har jeg ikke peiling på, og jeg bor i narvik (parken var langt bedre rett etter nyttår enn den er nå). lurer på om de har noen planer om å lage en større park oppe ved tredjeheisen/gondolen.

Av: d-link Re: Park i nord??? - 15/03/2009 9:03 PM

Kroken i Tromsø kansje.. Var på setermoen for 2 år siden i millen. Steilia alpinsenter ligger jo 10 min fra leiren der, hadde vel 1 hopp eller noe. Ring dem å hør hva de har. Ellers er det bare kult der med nysnø, noe det var ofte!

Av: arilderbest2 Re: Park i nord??? - 15/03/2009 11:44 PM

Steilia er jævlig ålreit på pudderdager ja. Skogen der er litt tett, men ikke noe man ikke klarer å manøvrere seg gjennom, og det er jo moro.

Av: Mr Pink Björkliden - 16/03/2009 11:09 AM

Jeg var på Björkliden i helgen. De holder på å sette opp parken der nå. Området var avstengt hele helgen, men jeg lurte meg noen turer innom på søndagen og testet de to hoppene som var bygget der. Ganske små, men med mye kick. I tillegg var d en flat-, en flat-down- og en rainbow-box der, men de var ikke satt skikkelig opp ennå. Jeg vet fra i fjor at de har flere railer og boxer og regner med at de setter opp disse også.

Parken på Björkliden er forrsten flyttet i år. Den er ikke lengre ved hotellet, men på høyresiden (på tur opp) av heisen som går fra Snöbaren.

Av: F33d3r Levi - 16/03/2009 2:18 PM

Beste parken du finner i nord er i Levi i Nord-Finland. Levi har 2 parker av god kvalitet.

Levi er etter min mening et av Nordens beste skisteder med gode, snørike bakker, god park og god afterski. Abselutt verd en tur, kjøretid ca 4 timer...

Av: F33d3r Målselv - 16/03/2009 2:21 PM

Forresten lenge siden du var i fjellandsbyen? Parken ble kraftig bygd om der for en 1-2 uker siden og er mye bedre nå enn den var før det. MEN det er desverre fortsatt bare små hopp.

© Friflyt forum