Sitat d-link:Jeg ble litt forvirra av innlegget ditt jeg! ", så sette de framover igjen". Er dette nye ski eller har de vært montert 100% før? Du kan jo flytte en hel del på bindingene, men er jo begrenset hvor mange hull du kan borre rundt 100% merkingen.."Som sagt kjører jeg en del i vanlig bakke". Du har vel strengt tatt ikke sagt noe om hvor du kjører, ikke i denne tråden hvertfall! Selv om du har tenkt å begynne med parkkjøring osv så har du ikke hoppet på noe big jump enda sier du. Spør du meg er det da ikke noe krise, og egentlig bør du vel ikke bry deg om hvor bindingen står.. Du merker fort når nivået når det punktet at 100% midtmontert er et must. Inntill du har hitta big jumpen og gjerne satt noen triks annet enn en grab så kan det jo være greit å ha ski som også funker bra til andre områder i bakken og?
</p>
Du ble litt forvirra ja...Gjør det litt enklere for deg. Jeg kjører ca 50% park og 50% kjøerer jeg rundt i vanlig preppa bakker. Vanlig carving.Bindingene er nå satt -5cm og jeg vurderer å midtstille de 100%. Jeg ser det heller ikke som noe krise å ikke hoppe på big jumpen? Herre...Jeg bare sa det for å beskrive hvor god jeg er i parken. Kanskje det ville hjelpe dere som skulle hjelpe meg, men tydeligvis ikke.Og jeg har snakka med gear-ekspertene på backcountry nå og også forum på newschoolers.com De på forumet sa at jeg ikke burde stille de 100% midtstillt, men heller ha de slik som det er. Det sa omtrent ALLE, så kommer vel egentlig ikke til noe point hvor 100% midtstillinge er noe must...Sjekk:
http://www.newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/445790/<p>Takk for "hjelpen" da.