Må innrømme at jeg er lokal pokal geilo gutt, men gir faktsik min stemme til Geilo i år... De har alltid hatt en relativ stor park, men problemet har vært at de ikke har vist hva de har drivi med, sykt puuup repping og vedlike hold, og generelt sykt lav standard... I år har de masse fete elementer, bra prepping (med unntak av pipen , ingen overaskelse) og egen park ranger. Tatt ett stort steg i riktig retning!Skal heller ikke kjimse av Tryvann....
mi stemme går til Trysil! det virker ikke som om noen har vært i trysil i år jo!! alle stemmer på hafjell og hemsedal... Parken er drit bra i år! kom til trysil!!
Moro å høre hvorfor dere syntes bakkene er bra også.. Har kjørt mye Tryvann i vinter og må si de er flinke til holde preppinga oppe, stort sett fornøyd der. variert også får du mye ut av hvert Run. men er ikke beste jeg har kjørt, men er i fin avstand fra hjemmet..
Hafjell er fet på mange hopp, rails osv, men det er så jævli med folk der hele tiden. Mens i Trysil så er det ikke så fult, greie hoppe, men der tar heisen så lang tid.
Jeg har liker Hafjell hakke bedre, er mye deilige hopp og mer utvalg av ting!
nå vil jeg si at Trysil er den beste parken i norge etter at jon olsson og crewet har bygd alle hopp større og gravd frem alle rails og boxer. det er også kommet et hopp som står frem til JOSS som det er mulig å hoppe på for dem som er gode ski og brett kjørere.