Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat tb77:Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet?

</p>

hater at du, tb77, må skrive så utrolig lange saklige innlegg der et poeng kommer fram, mens resten av de 20 setningene bygger på det ene poenget.. og at du trykke enter to ganger etter hvert punktum.

</blockquote>

Har ikke fått svart på denne kommentaren, for har vært opptatt med jobb og kjøre ski...(Bjorli, Oppdal og Kvitfjell forrige helg)

Men, min godeste hodlekve, så klart du synes det er hat at jeg skriver litt rundt mine meninger. Det er det som kalles oppbygging av argumentasjon. Jeg skjønner at kidsa med sitt pokkers sms-språk synes at dette er noe dritt!

Det blir så mange lange setninger. Og setningene mine inneholder ikke engang ord som "LOL", "ROFL" og "PWNED"Naturligvis blir dere litt forvirret, når temperaturen i hjernebarken stiger og dere (vel, du i det minste) begynner å slite med å følge med.

OG, når det attpåtil er et linjeskift i ny og ned, da er helvete løs! (I sms-meldinger det tross alt sjelden linjeskift!)

Hadde jeg vært sms-fjortis, ville jeg sikkert hatet de som var i stand til å ytre seg på et normalt skriftspråk, jeg også.

Så, du har min fulle forståelse! Og jeg beklager!

La meg derfor, for å vise min sympati, bruke litt språk (kun til ære for deg) som jeg er sikker på at du forstår:

STFU!

:cool

Hmmmm...sms-språk kan faktisk være ganske kult.

Hvem vet, kanskje jeg til neste gang klarer å hente litt inspirasjon fra kidsa, og skrive innlegg hvor alle setningene er sammenhengende, uten linjeskift/avsnitt, punktum, eller komma...eller noe som likner på norsk tegnsetting? Det hadde eid episk!

Skjønt...jeg ville ikke satt penger på det...

:razz