Sitat Håkon Barane:Her har vi tydeligvis funnet "The Missing Link" ifølge Darwin evolusjonsteori.Det er når jeg leser dette at jeg ikke er fullt så stolt over å faktisk ha egen profil her inne på friflyt.Til alle dere som støtter innlegget til trådstarter, se dere rundt, hva er det som holder skisportet i vekst nå?idioti, www.epicski.com, her er det mye snadder for dere som er fanget i fortiden. Ha en fin alderdom!

Wow, jeg blir litt overrasket over hvor sutrete og nærtagende mange av dere jibbere blir når noen spøker litt med dere!

Tåler dere ikke såpass?!

En liten spøk er nok til at dere tilter helt?

Dere som blir så forbanna pga av denne tråden, det er særlig ETT TV-program dere ikke må se på, og det er Torsdagsklubben.

Der er det masse ironi, sarkasme, og røff/små-slem humor.

Ikke noe for dere. Dere kommer til å ligge i fosterstilling og gråte.

Og du, Håkon, du får det til å høres ut som om jibberne er de eneste som driver skisporten fremover i utvikling... Som du sier:

"Hvem er det som holder skiporten i vekst?"

Du sikter jo til jibberne, og ingen andre...

Hvilket er bullshit!

Jada, dere gjør en kul greie (bortsett fra gangsta/hip-hop-gimmick'en med enorme klær) men dere holder ikke skisporten noe utpreget mer i vekst enn racing-kjørere.

Gutta som kjører fort på ski i spandexdrakter, har ikke det kule image som dere har. Men når norske gutter og jenter begynner å kjøre på ski, tror du VIRKELIG at navn som Kjetil Andre Aamodt og Aksel Lund Svindal står for mindre inspirasjon enn PK Hunder og Andreas Håtveit?

I så fall, da bør du ta en skikkelig reality check...!